Przekierowanie 301 może okazać się pomocne w wielu sytuacjach. Przenosząc witrynę z jednego adresu URL na inny, należy podjąć działania,
Optymalizacja strony produktu, której celem jest poprawienie sprzedaży, nie należy do zadań skomplikowanych, a może przynieść wiele korzyści. Nietrudno zauważyć,
Istnieją trzy kategorie intencji: nawigacyjna, informacyjna i transakcyjna. Zaprezentujemy trzy przykłady, które umożliwiają zobrazowanie każdej kategorii. Artykuł odpowiada na pytania:
Zastanów się, czy artykuły na blogach, będące jednolitym blokiem tekstu mogą się podobać? Oczywiście, że nie! Tak przynajmniej uważa większość
Poziom zadowolenia użytkowników świadczy o tym, czy serwis będzie odnosił sukcesy, czy też nie. Powyższe słowa mogą wydać się dość
We współczesnym świecie strony internetowe spełniają kluczową funkcję w zakresie funkcjonowania danej marki – już samo posiadanie witryny internetowej pozwala
Każda strona internetowa jest inna – to fakt niepodważalny. Nietrudno jednak zauważyć, że w ciągu ostatnich lat pojawiły się tendencje,
W e-commerce największą wartość posiadają stali klienci sklepów online. Zakłada się, że pozyskanie nowego klienta jest od 5 nawet do
Projektując strony internetowe, wiele osób zastanawia się, czy prosta i przejrzysta strona internetowa może wyglądać w miarę dobrze oraz konwertować?