Blog

18 czerwca 2019

Pierwsza strona internetowa: co warto wiedzieć już na samym początku?

Specjalnie dla czytelników naszego bloga, na podstawie najczęściej otrzymywanych pytań od naszych klientów, przygotowaliśmy wskazówki, które warto wziąć pod uwagę,

Czytaj więcej
Kategoria:
13 czerwca 2019

Z jakiego powodu strona nie jest widoczna w Google?

Wiele osób zadaje pytanie z jakiego powodu ich witryna nie jest widoczna w Google lub dlaczego nie pojawia się ona

Czytaj więcej
Kategoria:
11 czerwca 2019

Dlaczego mimo dużego ruchu strona nie przynosi oczekiwanych korzyści?

Mnóstwo sprzedawców internetowych, a także właścicieli zwykłych stron każdego dnia musi zmierzyć się z tym problemem. Z jakiego powodu strona

Czytaj więcej
Kategoria:
9 czerwca 2019

9 wskazówek dotyczących dobrych praktyk w sklepach internetowych

Sprawnie działająca platforma stworzona z myślą o sprzedaży internetowej musi przede wszystkim generować dochód. Trzeba jednak uświadomić sobie to, że

Czytaj więcej
Kategoria:
6 czerwca 2019

W jaki sposób pozyskiwać młodych klientów w swojej branży?

Firmy, które dobrze radzą sobie z tworzeniem strategii marketingowych adresowanych do młodzieży, zdecydowanie lepiej prosperują, a tym samym osiągają większe

Czytaj więcej
Kategoria:
5 czerwca 2019

W jaki sposób skutecznie prezentować ofertę na stronie internetowej?

Nie masz pomysłu na to, jak powinna wyglądać oferta na stronie internetowej? Kłopot sprawia Ci wyróżnienie najważniejszych zalet Twoich produktów

Czytaj więcej
Kategoria:
4 czerwca 2019

Jakie błędy zmniejszają współczynnik konwersji w sklepie internetowym?

Konwersja w każdym sklepie internetowym jest kwestią bardzo wrażliwą i delikatną. Jeśli podczas robienia zakupów klient natrafi na jakąś niedogodność

Czytaj więcej
Kategoria:
30 maja 2019

9 porad, jak budować świadomość marki w internecie

Powszechne jest przekonanie, że budowanie świadomości marki w internecie to domena wyłącznie dużych firm. Okazuje się jednak, że jest to

Czytaj więcej
29 maja 2019

6 wytycznych, jak przekonać do oferty znajdującej się na stronie internetowej

Posiadanie firmowej witryny internetowej to dzisiaj rzecz oczywista. Chyba nikogo nie trzeba o tym przekonywać. Jak się jednak okazuje, samo

Czytaj więcej
Kategoria: