Pozycjonowanie w Google

Krok 1: Zaplanujmy naszą wspólną kampanię SEO w Google

Nasza oferta ma na celu zwiększenie widoczności stron i sklepów internetowych w Google. Specjalnie dla naszych klientów przygotowaliśmy trzy formy współpracy:

Audyt i optymalizacja
Pozycjonowanie w abonamencie
Link building

Audyt i optymalizacja

Przed rozpoczęciem pozycjonowania zalecane jest wykonanie audytu. Dzięki wyeliminowaniu znalezionych uwag (optymalizacji) zwiększymy szansę na osiągnięcie wysokiej pozycji w wyszukiwarce.

  • Sprawdzimy kod źródłowy
  • Zweryfikujemy linki wewnętrzne i zewnętrzne
  • Dostosujemy treść pod wybrane frazy

Pozycjonowanie w abonamencie

Budowa pozycji strony w rankingu wyszukiwarki Google, to jeden z najważniejszych celów promocji firmy w internecie.

  • Wykonamy audyt SEO
  • Zrealizujemy indywidualną strategię linkowania
  • Udostępnimy system do sprawdzania pozycji

Link building

Przygotowane przez nas pakiety pozycjonujące umożliwiają zrealizowanie strategii silnego, bezpiecznego i przede wszystkim skutecznego link buildingu.

  • Możliwość jednorazowego zakupu linków SEO
  • Realizacja silnego i bezpiecznego linkowania
  • Starannie przygotowane zaplecza SEO

Krok 2: Zrealizujmy naszą wspólną kampanię SEO

Zobacz jak krok po kroku wygląda współpraca z nami.

Wypełnij formularz wyceny
Ustalmy budżet kampanii
Wybierzmy frazy
Podpiszmy umowę
Realizacja i raportowanie

Wypełnij formularz wyceny

Poznając Ciebie, Twoją firmę i usługi, które oferujesz zaproponujemy najlepsze możliwości na wypozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarce Google.

  • Przeanalizujemy tematykę strony
  • Porównamy Twoją stronę na tle konkurencji
  • Zaplanujemy strategię pozyskiwania linków SEO

Ustalmy budżet kampanii

Ustalmy budżet przeznaczony na prowadzenie naszej kampanii SEO. Przeznaczone środki zostaną wykorzystane na zbudowanie indywidualnego zaplecza SEO pod Twoją stronę.

  • Dokonamy analizy konkurencji
  • Zaproponujemy najlepsze frazy
  • Ustalimy miesięczny budżet na usługę

Wybierzmy frazy

Po aktywnej dyskusji należy wybrać słowa kluczowe, które najlepiej identyfikują Twoją firmę, lokalizację i usługi, przykładowo:

Podpiszmy umowę

Po ustaleniu warunków usługi pozycjonowania, którą będziemy wykonywać przystąpimy do podpisania umowy o jej wykonanie. Umowa będzie składać się z następujących warunków:

  • Termin wykonania usługi
  • Koszt wykonania usługi
  • Sposób rozliczenia
  • Raportowanie pozycji fraz

Realizacja i raportowanie

Po podpisaniu umowy przejdziemy do realizacji usługi. Wraz z realizacją udostępnimy narzędzie do sprawdzania pozycji fraz w wyszukiwarce Google, który będzie obejmował:

  • Listę wszystkich pozycjonowanych fraz
  • Codzienną pozycję fraz w wyszukiwarce
  • Możliwość wygenerowania raportu z systemu
  • Dostęp przez całą dobę, 7 dni w tygodniu