Blog

Wskazówki, które pomogą go określić idealny profil Twojego klienta (personę)

Kluczową częścią każdej strategii marketingowej jest idealny profil klienta. Jego określenie pozwoli zauważyć konkretne problemy, a także oczekiwania, jakie mają

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak pozyskiwać lojalnych klientów w sklepie internetowym?

Każdy właściciel sklepu internetowego marzy o tym, aby jego klienci wracali do niego ponownie, zadowoleni, w celu złożenia kolejnego zamówienia.

Czytaj więcej
Kategoria:

Przebudowa strony internetowej: o czym należy pamiętać?

Na zmianę wyglądu witryny internetowej (czyli redesign strony internetowej), wcześniej czy później przyjdzie pora. Redesign może mieć bardzo różny zakres:

Czytaj więcej
Kategoria:

Czy mobilna wersja strony internetowej jest ważna?

Z pewnością niewiele jest osób, które wiedzą, że bardzo istotnym czynnikiem w trakcie ustalania pozycji w rankingu popularnej wyszukiwarki Google

Czytaj więcej
Kategoria:

5 pokoleń klientów, czyli jak dotrzeć z reklamą do odpowiedniej grupy docelowej?

Jeśli zajmujesz się prowadzeniem kampanii marketingowej z pewnością zderzyłeś się z problemem określenia grupy docelowej, którą ma objąć Twoja reklama.

Czytaj więcej

O czym pisać w newsletterze?

Wielu osobom wydaje się, że obecnie newsletter jest stratą czasu. Tymczasem jeśli tylko zaproponujemy naszym odbiorcom interesujące treści, może on

Czytaj więcej
Kategoria: ,

Jak dodawać komentarze na stronach internetowych i jak nimi zarządzać?

Istotną rolę w komunikowaniu się z użytkownikami danej strony internetowej, a także potencjalnymi klientami na naszej stronie odgrywają komentarze. Z

Czytaj więcej
Kategoria:

Co zrobić, aby poprawić użyteczność w sklepie internetowym?

W wielu wypadkach sklepy internetowe tworzone są po to, aby „były”. Nie kryje się za tym żadna filozofia. Właściciel chce

Czytaj więcej
Kategoria:

Co zrobić, aby sprzedawać więcej produktów w sklepie internetowym?

Posiadanie sklepu internetowego bardzo często wydaje się być doskonałym pomysłem na biznes. Szybko jednak może okazać się, że „zderzymy się

Czytaj więcej

Najczęstsze niedociągnięcia pod kątem SEO

Na wielu stronach internetowych można znaleźć rozmaite niedociągnięcia pod kątem pozycjonowania. Poniżej przedstawiamy listę najczęściej popełnianych błędów. Sprawdź, czy są

Czytaj więcej

Jak za darmo wypromować stronę internetową?

Z pewnością wiele osób zastanawia się nad tym, co zrobić, aby całkowicie bezpłatnie wypromować swoją stronę internetową. Czy zdajesz sobie

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak zwiększyć użyteczność strony internetowej?

Użyteczność naszej strony internetowej pozwala użytkownikom na odnajdywanie informacji, które są przez nich wyszukiwane. Wielu osobom wydaje się to łatwe

Czytaj więcej
Kategoria: ,

Prezentacja: Co stoi za wysokim współczynnikiem odrzuceń na stronie internetowej?

W ramach realizowanych usług z zakresu kampanii pozycjonujących (SEO), kampanii reklamowych (SEM) oraz kampanii w serwisach social media cyklicznie szkolimy

Czytaj więcej
Kategoria: ,

Prezentacja: Wpływ content marketingu na branżę e-Commerce

W ramach realizowanych usług z zakresu kampanii pozycjonujących (SEO), kampanii reklamowych (SEM) oraz kampanii w serwisach social media cyklicznie szkolimy

Czytaj więcej

W jaki sposób przygotować konwertujący artykuł?

Czy jesteś zadowolony z konwertowania swoich artykułów? Jeśli analizujesz dane w systemie Google Analytics z pewnością zauważasz, że wiele osób

Czytaj więcej
Kategoria:

Czy blog firmowy to konieczność?

Coraz częściej słyszy się stwierdzenie, że dzisiaj trudno wyobrazić sobie stronę internetową firmy, bez jej firmowego bloga. Pojawia się jednak

Czytaj więcej
Kategoria:

W jaki sposób prowadzić firmę, aby była polecana przez klientów?

Największym problemem z którym muszą zmierzyć się nowe firmy jest poszukiwanie klientów na swoje produkty lub usługi. Jak się okazuje,

Czytaj więcej
Kategoria:

Odświeżanie starszych artykułów w celu zwiększenia efektów pozycjonowania

Specjalnie dla czytelników naszego bloga przygotowaliśmy informację na temat bardzo prostej strategii w Google, która pozwoli skutecznie zwiększyć ruch na

Czytaj więcej

Rebranding i SEO – co ma znaczenie podczas pozycjonowania?

Jeśli chcemy dokonać rewolucyjnej zmiany wizerunku swojej marki, to jednym z etapów, przez który trzeba będzie przejść jest rebranding. Nasz

Czytaj więcej

Event marketingowy „Kolbuszowa 2.0” pod patronatem firmy SEO-WWW.PL

W dniu 28 lutego mieliśmy przyjemność objąć patronatem czwartą edycję eventu marketingowego pt. „Kolbuszowa 2.0”, na którym mogliśmy usłyszeć pięcioro

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak pozyskać nowych klientów wykorzystując firmowego bloga?

Internet daje wiele możliwości, jeśli chodzi o pozyskiwanie klientów. Jednym ze sposobów na dotarcie do szerokiego grona odbiorców jest blogowanie.

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak zadbać o dobry o wizerunek firmy w internecie?

Istotny pod kątem pozyskiwania klientów i postrzegania marki jest wizerunek firmy w internecie. To, jak prezentuje się dana marka wpływa

Czytaj więcej
Kategoria:

Emocje w świecie e-Commerce: w jaki sposób emocje wpływają na sprzedaż?

W sprzedaży online emocje pełnią naprawdę ogromną rolę. Śmiało można stwierdzić, że emocje towarzyszą nam każdego dnia. To one w

Czytaj więcej
Kategoria: ,

Jak zoptymalizować sklep internetowy pod pozycjonowanie?

Mnóstwo osób sądzi, że już samo założenie sklepu internetowego jest krokiem zapewniającym właściwą widoczność sklepu w sieci. Jak się jednak

Czytaj więcej

Jak ulepszyć swój sklep internetowy?

Wielu właścicieli sklepów internetowych zastanawia się nad tym w jaki sposób mogą je ulepszyć, aby zaczęły generować jeszcze lepsze przychody.

Czytaj więcej
Kategoria:

Z jakiego powodu internauci opuszczają moją stronę?

Podczas projektowania witryny internetowej na ogół kładziemy nacisk na jej wygląd. Wydaje się nam bowiem, że atrakcyjna szata graficzna sprawi,

Czytaj więcej
Kategoria: ,

Z czego składa się profesjonalny sklep internetowy?

Wpis ten adresujemy do wszystkich, którzy nie wiedzą, co powinien zawierać efektywny sklep internetowy. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak powinno wyglądać odpowiednie linkowanie wewnętrzne (on-site)?

Aby witryna mogła zdobyć wysokie pozycje niezbędne są linki i wysokiej jakości treść. Wewnętrzne linkowanie znajdujące się na stronie to

Czytaj więcej
Kategoria:

Dlaczego Twój sklep internetowy może nie przyciągać klientów?

Jeżeli klienci nie pojawią się w prowadzonym przez Ciebie sklepie, to nie ma szans na to, że cokolwiek kupią. W

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak zwiększyć liczbę odwiedzających stronę dzięki pozycjonowaniu?

Strona internetowa wymaga pracy niemalże przez cały czas. Należy aktualizować opublikowane już treści, poprawiać linki wewnętrzne, zdobywać nowe odnośniki z

Czytaj więcej

Jak usprawnić wyszukiwarkę wewnątrz serwisu?

Przypuszczamy, że praktycznie każdego dnia korzystasz z wyszukiwarek. Bez wątpienia w grę wchodzi ta jedna należąca do giganta z Mountain

Czytaj więcej
Kategoria: ,

Jak można ulepszyć stronę internetową?

Tak naprawdę każdy właściciel serwisu internetowego prędzej czy później dochodzi do wniosku, że stronę internetową należy ulepszyć. Bez wątpienia nie

Czytaj więcej
Kategoria: ,

Jak aktualizować treści na stronie internetowej z korzyścią dla pozycjonowania?

Coraz częściej osoby pytają o to, w jaki sposób należy aktualizować treści znajdujące się na stronie internetowej, jeśli chcemy to

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak tworzyć treści z których skorzystają nasi klienci sklepu internetowego?

Jak należy przygotować treść do sklepu internetowego? Przede wszystkim należy wziąć pod uwagę potrzebne podstrony, a także miejsca, w których

Czytaj więcej

Jak przygotować treść do umieszczenia w sklepie internetowym?

W tym artykule wyjaśnimy, w jaki sposób należy przygotować treść do sklepu internetowego, aby przełożyła się ona na korzyści w

Czytaj więcej

O czym pamiętać, tworząc treść na stronę internetową?

Chcesz mieć swoją stronę internetową? Nie wiesz, jak stworzyć treści, które powinny się na niej znaleźć? Nasz artykuł jest dla

Czytaj więcej
Kategoria:

Co powinno znaleźć się na stronie produktu w sklepie internetowym?

Specjalnie dla czytelników naszego bloga przygotowaliśmy wskazówki dotyczące tego, jak powinna wyglądać typowa strona produktu w sklepie internetowym, aby wzbudzała

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak tworzyć treści, które przełożą się na sprzedaż?

Przyjmuje się, że każdego dnia publikowanych jest około dwóch milionów artykułów blogowych. Bez wątpienia można to zauważyć każdego dnia. W

Czytaj więcej
Kategoria:

Opublikowaliśmy wpis na blogu, co teraz?

Dodałeś na blogu nowy wpis i nie wiesz, co teraz zrobić? Koniecznie zapoznaj się z listą naszych wskazówek. Zastosowanie się

Czytaj więcej
Kategoria: ,

Jak zatrzymać potencjalnego klienta na swojej stronie internetowej?

Wiele firm, które dopiero zaczynają istnieć w sieci zastanawia się nad tym, co zrobić, aby klient na długo został na

Czytaj więcej
Kategoria:

Prowadzenie sklepu internetowego – wskazówki dla początkujących

Coraz więcej osób robi w tej chwili swoje zakupy online. Jest to bardzo wygodny sposób kupowania, gdyż nie trzeba nawet

Czytaj więcej
Kategoria:

Sklep internetowy a opinie użytkowników – jak je wykorzystać?

Nie od dziś wiadomo, że wybierając jakiś produkt, czy też podejmując jakąś decyzję, ludzie kierują się także opiniami innych. Są

Czytaj więcej
Kategoria: ,

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Zakupy w sklepie internetowym nie są już niczym niezwykłym – korzystamy wszyscy z możliwości, jakie daje nam internet, zamawiając przeróżne

Czytaj więcej
Kategoria:

Dlaczego Twój sklep internetowy nie sprzedaje?

Sklep online zakłada się z myślą o sprzedaży. Bez wątpienia jest to najważniejsze zadanie każdego sklepu internetowego. Co jednak należy

Czytaj więcej
Kategoria:

Tajniki zwiększenia sprzedaży: określanie grupy odbiorców

Właściciele sklepów internetowych często zastanawiają się jak pozyskać nowych klientów. Niestety, niektórzy z nich podchodzą do tego z bardzo złej

Czytaj więcej
Kategoria:

Dlaczego warto posiadać landing page?

Do zalet posiadania strony typu landing page zalicza się między innymi prostotę jej testowania, konkretny cel, a także oferowanie tak

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak przyciągnąć klientów do sklepu internetowego?

Żaden sklep internetowy nie będzie dobrze działał bez posiadania klientów. Aby pozyskać nowych jak i utrzymać stałych odbiorców, należy zadbać

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak wypromować produkt w sklepie internetowym?

Nowe produkty w sklepach internetowych, które nie zostały dobrze wypromowane, mogą nie dawać satysfakcjonujących wyników sprzedaży. Co zrobić, by klient

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak sprawić, aby klient zaufał naszej marce?

Każdy z nas jest konsumentem. Wiemy dobrze, że chętniej robimy zakupy w sklepach, które znamy i wiemy, że jakość równa

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak sprawić, aby klient wrócił do naszego sklepu?

Każdy właściciel sklepu zmaga się z problemem, jak zachęcić klientów do ich ponownego odwiedzenia. Z pewnością, nie jest to łatwe

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym?

Aby stworzyć sklep internetowy który będzie dobrze funkcjonował i zdobędzie popularność wśród klientów, trzeba zadbać o cały szereg kwestii. Podstawy

Czytaj więcej
Kategoria:

Pozycjonowanie – usługa nie tylko dla dużych firm

Fakt prowadzenia niewielkiej, lokalnej działalności gospodarczej nie zwalnia nas z konieczności pomyślenia o działaniach, które są zwykle konieczne do przyciągnięcia

Czytaj więcej
Kategoria:

Pracujesz w e-Commerce? Wystrzegaj się tych błędów!

Prowadzenie sklepu internetowego to działalność, w której łatwo o popełnienie kilku prostych z pozoru, ale dość poważnych błędów. Oczywiście, nikt

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak zwiększyć ruch do sklepu internetowego?

Aby odnieść sukces w dziedzinie handlu internetowego trzeba przede wszystkim zdobyć wielu internautów, którzy będą nas odwiedzali. Istnieje oczywiście wiele

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak przygotować odpowiedni opis produktu w sklepie internetowym?

Wielu właścicieli sklepów internetowych zapomina o tym, jak istotnym elementem treści są odpowiednie opisy produktów. Często traktuje się je pobłażliwie,

Czytaj więcej

Jak powinna wyglądać kategoria produktów w sklepie internetowym?

Aby sklep internetowy był faktycznie przyjazny dla klientów i cieszył się wśród nich dużym szacunkiem, należy zadbać o wiele jego

Czytaj więcej

Jak wypromować nowy sklep internetowy?

Założenie własnego sklepu internetowego, przy odpowiednim pomyśle na biznes, może być doskonałym sposobem na życie dla każdego z nas. Samo

Czytaj więcej

Czy sklep internetowy potrzebuje firmowego bloga?

Skuteczne reklamowanie sklepu internetowego z racji panującej wszędzie ogromnej konkurencji nigdy nie jest prostym zadaniem. Właściciele takich działalności stale szukają

Czytaj więcej

Jak zwiększyć widoczność małych firm w internecie?

Internet daje nam ogromne możliwości jeśli chodzi o prowadzenie działalności gospodarczej. Jeśli ktoś ma dobry pomysł, to w sieci może

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak przygotować interesującą promocję w sklepie internetowym?

Prowadzenie sklepu internetowego to między innymi sztuka skutecznego przyciągania do siebie nowych klientów. Pamiętajmy, że właściwie w każdej branży musimy

Czytaj więcej
Kategoria: ,

Co zrobić, aby internauta był dłużej na stronie?

Statystyki pokazujące, jak wiele czasu spędza przeciętny internauta na naszej stronie internetowej dają nam bardzo istotne sygnały na temat jej

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak powinna wyglądać odpowiednio zoptymalizowana strona internetowa?

Prowadzenie działalności w internecie to nieustanna walka o zdobycie jak największego ruchu na swojej stronie. Zawsze wygrywa tutaj ten, do

Czytaj więcej

Jak budować relacje ze swoimi klientami?

Zadbanie o dobre relacje ze swoimi klientami to jedno z kluczowych zadań dla każdego przedsiębiorcy. W obecnych czasach bez tego

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak usprawnić proces zakupowy w swoim sklepie internetowym?

W każdym sklepie internetowym możemy wymienić wiele elementów, które mają ogromny wpływ na jego popularność wśród klientów. Cały szereg rzeczy

Czytaj więcej

W jaki sposób zbudować silną markę w internecie?

Bez korzystania z internetu nie da się obecnie zbudować marki, która jest rozpoznawana przez szerokie grono klientów. Stwierdzenie to jest

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak zatrzymać klienta na swojej stronie internetowej?

Prowadzenie sklepu internetowego to nieustanne przekonywanie innych do swojej oferty oraz zachęcanie nowych klientów do skorzystania z niej. Wielu przedsiębiorców

Czytaj więcej
Kategoria:

W jaki sposób skutecznie promować sklep internetowy?

Odpowiednia promocja dla sklepu internetowego jest rzeczą niezwykle istotną. Bez tego każdy sklep, nawet posiadający faktycznie atrakcyjną ofertę, nie będzie

Czytaj więcej
Kategoria:

Strona internetowa – zadbaj o urządzenia mobilne!

Aby zapewnić prowadzonej przez siebie stronie internetowej rzeczywiście dużą popularność, koniecznie trzeba zadbać o jej użytkowników. Jedynie dostosowanie się do

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak zadbać o jakość treści na swojej stronie?

O tym, że wysoka jakość treści zamieszczanej na stronie to niezwykle istotna rzecz dla przedsiębiorcy prowadzącego w sieci działalność. Dobrze

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak zadbać o pozytywny wizerunek firmy lub produktu w internecie?

Reklamowanie się w internecie w dużym stopniu różni się od działań marketingowych w „rzeczywistym” świecie. W sieci trzeba przede wszystkim

Czytaj więcej
Kategoria:

Sposoby na lepszą konwersję na własnej stronie internetowej

Istnieje wiele sposobów, które mogą zwiększyć konwersję na naszej stronie, choć zazwyczaj najważniejszym elementem jest zawarta na niej treść, to

Czytaj więcej
Kategoria: ,

Promowanie strony w celu zwiększenia ilości odwiedzin

Podstawą prawidłowego funkcjonowania strony internetowej jest duża liczba odwiedzin, jednak serwisy, które dopiero powstały nie są na tyle znane, aby

Czytaj więcej
Kategoria:

W jaki sposób wyróżnić sklep na tle konkurencji?

Istnieje wiele artykułów dotyczących zwiększenia sprzedaży czy zwiększenia dochodów dzięki opiniom umieszczanym w sklepie online oraz za pomocą blogów. Nie

Czytaj więcej

W jaki sposób zmotywować klienta do zakupów w sklepie internetowym?

Zastanawiając się kwestią, co motywuje klienta do zakupu w sklepie internetowym, w pierwszej kolejności nasuwa się niska cena. Jest to

Czytaj więcej
Kategoria:

Jakie obniżki w sklepie internetowym zwiększają sprzedaż?

Recepta na skuteczny sklep internetowy praktycznie nie istnieje. Branża e-commerce to przedsięwzięcie bardzo rozbudowane, zwiększenie sprzedaży wymaga często wiele wysiłku.

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak ustalić ceny w sklepie internetowym?

Wiele sklepów online, jak również stron internetowych, wpisuje cenę produktu bez namysłu, w dowolne pole. Należy jednak pamiętać, że istnieje

Czytaj więcej
Kategoria:

Możliwości, które pozwolą obniżyć współczynnik odrzuceń

Współczynnik odrzuceń to informacja, jaki odsetek użytkowników opuszcza stronę bez dalszej interakcji, czyli nie przechodzi na inne podstrony. Narzędzie to

Czytaj więcej
Kategoria: ,

Najczęściej popełniane błędy w sklepach internetowych

Budowa stabilnego i skutecznego sklepu internetowego to nie lada wyzwanie. Nietrudno tu także o błąd. Sprawdźmy, jakie błędy najczęściej pojawiają

Czytaj więcej
Kategoria:

O czym pamiętać podczas zakładania sklepu?

Internet, podobnie jak wszelkiego rodzaju e-usługi, z dnia na dzień cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Fakt ten dotyczy także branży

Czytaj więcej
Kategoria:

Jakie funkcje przydają się w sklepie internetowym?

Prezentujemy sugerowane funkcje sklepu internetowego, które z całą pewnością wzbudzą zainteresowanie i zadowolenie klientów, zwiększając jednocześnie sprzedaż w twoim sklepie.

Czytaj więcej
Kategoria:

Obrazy wpływające na wysoki wskaźnik klikalności (CTR)

Obraz wyraża więcej niż tysiące słów – to na pozór poetyckie hasło, które zawiera jednak sporo racji. Większość użytkowników zwraca

Czytaj więcej
Kategoria:

Najważniejsze elementy na stronach internetowych

Zakłada się, że przydatne elementy na stronach internetowych mają konkretne położenie lub spełniają określone funkcje. Inaczej mówiąc, użytkownicy przyzwyczaili się

Czytaj więcej

W jaki sposób poprawić bezpieczeństwo i zaufanie na stronie internetowej?

Bezpieczeństwo i zaufanie to istotne elementy każdej strony internetowej. Jeśli chcesz się o tym przekonać, przeprowadź podstawowy audyt własnej strony

Czytaj więcej
Kategoria: ,

Sześć rzeczy, które na twoim blogu chce zobaczyć Google

Każdy właściciel bloga dąży do jak największego ruchu z wyszukiwarek internetowych – to oczywiste. Warto więc wiedzieć, co Google chce

Czytaj więcej
Kategoria:

Osiem przydatnych wskazówek w kwestii lokalnego SEO

Z dnia na dzień rośnie rola lokalnych wyszukiwań, trudno się więc dziwić, że lokalne SEO spędza sen z powiek właścicielom

Czytaj więcej

Planowanie marketingowe skutecznym sposobem na budowanie marki w sieci

Efektywne budowanie marki w sieci to temat rzeka. Niestety, często pomijane są podstawy, od których zależą pozostałe działania. Co zatem

Czytaj więcej
Kategoria: ,

Najlepsze sposoby na zwiększenie konwersji sklepu internetowego

Każdy właściciel sklepu internetowego powinien poznać sposoby na to, w jaki sposób można zwiększyć konwersje witryny handlowej. Niektóre działania w

Czytaj więcej
Kategoria:

Co powinien zawierać profesjonalny sklep internetowy?

Skuteczny sklep internetowy to najlepszy sposób, by generować zyski w branży e-commerce. Dobrze przygotowana witryna powinna przede wszystkim zachęcać użytkownika

Czytaj więcej
Kategoria:

Błędy SEO, które możesz popełniać nieświadomie

Błędy SEO mają różny charakter, jest ich naprawdę wiele. W poniższym wpisie zaprezentujemy dziewięć błędów, które występują najczęściej. Nikt nie

Czytaj więcej
Kategoria: ,

Jak przygotować sklep internetowy do okazyjnej promocji?

Doskonałym sposobem, by wygenerować duży ruch w sklepie internetowym, są jednorazowe wydarzenia, do których należy okazyjna promocja. Wykorzystaj tę alternatywę

Czytaj więcej
Kategoria:

Przekierowanie 301 – czym jest i kiedy z niego korzystać?

Przekierowanie 301 może okazać się pomocne w wielu sytuacjach. Przenosząc witrynę z jednego adresu URL na inny, należy podjąć działania,

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak najlepiej zoptymalizować stronę produktu w sklepie internetowym?

Optymalizacja strony produktu, której celem jest poprawienie sprzedaży, nie należy do zadań skomplikowanych, a może przynieść wiele korzyści. Nietrudno zauważyć,

Czytaj więcej

Jak trafić do odpowiedniej grupy docelowej za pomocą wyszukiwarki?

Istnieją trzy kategorie intencji: nawigacyjna, informacyjna i transakcyjna. Zaprezentujemy trzy przykłady, które umożliwiają zobrazowanie każdej kategorii. Artykuł odpowiada na pytania:

Czytaj więcej
Kategoria: ,

Jak powinien wyglądać profesjonalny wpis na blogu?

Zastanów się, czy artykuły na blogach, będące jednolitym blokiem tekstu mogą się podobać? Oczywiście, że nie! Tak przynajmniej uważa większość

Czytaj więcej
Kategoria:

Optymalizacja i user experience – jak połączyć oba czynniki?

Poziom zadowolenia użytkowników świadczy o tym, czy serwis będzie odnosił sukcesy, czy też nie. Powyższe słowa mogą wydać się dość

Czytaj więcej
Kategoria:

Strona internetowa jako sposób na pozyskiwanie klientów do firmy

We współczesnym świecie strony internetowe spełniają kluczową funkcję w zakresie funkcjonowania danej marki – już samo posiadanie witryny internetowej pozwala

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak profesjonalnie prowadzić stronę internetową?

Każda strona internetowa jest inna – to fakt niepodważalny. Nietrudno jednak zauważyć, że w ciągu ostatnich lat pojawiły się tendencje,

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak budować lojalność w sklepie internetowym?

W e-commerce największą wartość posiadają stali klienci sklepów online. Zakłada się, że pozyskanie nowego klienta jest od 5 nawet do

Czytaj więcej
Kategoria:

Dlaczego prosta i przejrzysta strona internetowa lepiej konwertuje?

Projektując strony internetowe wiele osób zastanawia się, czy prosta i przejrzysta strona internetowa może wyglądać w miarę dobrze oraz konwertować?

Czytaj więcej
Kategoria:

Jakie elementy zwiększają konwersję na stronie internetowej?

Istnieje wiele trików, dzięki którym można zwiększyć konwersację, warto jednak pamiętać, że priorytetem jest w tym przypadku treść oraz tworzone

Czytaj więcej
Kategoria:

Zwiększenie liczby odwiedzin sposobem na promowanie nowej strony

Główną cechą dobrze funkcjonującej strony internetowej, jest bardzo duża, rosnąca ilość gości. Nowo powstałe serwisy są zbyt mało znane, aby

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak poprawić funkcjonowanie sklepu internetowego?

Prowadzenie sklepu internetowego – wbrew pozorom – do łatwych nie należy. Efekty w dużej mierze zależą od charakteru oferowanych produktów,

Czytaj więcej
Kategoria:

Wpisy na Facebooku zwiększające zaangażowanie naszych fanów

Wiele osób zastanawia się w jaki sposób powinno się dodawać wpisy, które poprawią zaangażowanie naszych fanów. Przygotowaliśmy kilka pomysłów, które

Czytaj więcej
Kategoria:

Jakie czynniki wpływają na naszą pozycję w Google?

Niechciana sytuacja to dla każdej strony moment, w którym tracimy pozycję w Google. Co w sytuacji, gdy okaże się, że

Czytaj więcej

Optymalizacja sklepu internetowego pod pozycjonowanie

Właściciele sklepów internetowych często uważają, że wystarczy, aby ich sklep dobrze się prezentował pod kątem wizualnym, niestety jest to wystarczające

Czytaj więcej

Audyt i optymalizacja strony pod przyszłe pozycjonowanie

Dobra strona internetowa powinna skutecznie odpowiadać na potrzeby użytkownika, jednak trzeba mieć na uwadze to, że musi spełniać wymagania również

Czytaj więcej

Jakie znaczenie dla Google ma treść o wysokiej jakości?

Treść, którą publikujemy na naszej stronie staje się dla algorytmów Google bardziej ważniejsza niż pozyskiwane linki zwrotne. Google coraz bardziej

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak zbudować lojalność w sklepie internetowym?

Dobra relacja z klientem może przełożyć się na lojalność i budowanie większych zysków w naszym sklepie. W branży e-commerce to

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak zwiększyć konwersję na własnej stronie?

Najczęściej okazuje się, że do osiągnięcia sukcesu w internecie konieczna jest przebudowa naszej strony internetowej, ponieważ wiele elementów z których

Czytaj więcej
Kategoria:

W jaki sposób najlepiej reklamować swojego bloga?

Co mogę zrobić, aby osiągnąć sukces w internecie? oraz w jaki sposób muszę reklamować swojego bloga? Takie pytania zadaje wiele

Czytaj więcej

Czy warto korzystać z tanich usług w zakresie tworzenia stron WWW i reklamy?

Nie da się przeprowadzić sensownej strategii marketingowej idąc „drogą na skróty”. Wszelkie próby oszczędzania w czasie pozycjonowania lub w czasie

Czytaj więcej
Kategoria:

W jaki sposób przygotować treści przyjazne wyszukiwarkom?

Algorytmy wyszukiwarek internetowych zmierzają cały czas do tego, aby wzorować się na naszych zachowaniach. Głównym celem jest to, aby wynik

Czytaj więcej
Kategoria:

Optymalizacja strony typu one-page pod pozycjonowanie

Optymalizowanie stron internetowych powinno być realizowane w taki sposób, aby były one przyjazne zarówno dla robotów indeksujących jak i dla

Czytaj więcej

Skuteczne techniki pozycjonowania stron internetowych

Pozycjonowanie stron ciągle się zmienia, ale nadal można mówić o pewnych technikach, które są skuteczne. Wymienimy najbezpieczniejsze i przynoszące najlepsze

Czytaj więcej
Kategoria:

Najlepsze sposoby na optymalizację kampanii w Google Ads (AdWords)

Optymalizacja kampanii w Google AdWords to ogół czynności, które umożliwiają osiągnięcie możliwie jak największej efektywności naszej reklamy. Postaramy się opowiedzieć

Czytaj więcej

Dlaczego dobra treść jest ważniejsza od linków pozycjonujących?

Jeszcze kilka lat temu link building był podstawową drogą do budowania pozycji w sieci, jednak obecnie się to mocno zmieniło.

Czytaj więcej
Kategoria:

W jaki sposób uzyskać dobrej jakości linki pozycjonujące?

Jeśli ktoś prowadzi stronę internetową lub bloga, to na pewno zastanawia się nad tym, w jaki można pozyskiwać linki zwrotne.

Czytaj więcej

Jak dbać o jakość treści na naszej stronie internetowej?

Od kilku lat podkreśla się jasno, że treść na stronie internetowej zarówno pod kątem SEO jak i człowieka jest bardzo

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak zwiększyć liczbę odwiedzin na stronie internetowej?

Sporo osób zastanawia się w jaki sposób pozyskać odwiedzających do strony internetowej. Jeśli również się nad tym zastanawiacie, to przygotowaliśmy

Czytaj więcej
Kategoria:

Jaki budżet powinniśmy przeznaczyć na kampanię w Google Ads (AdWords)?

Google AdWords to jeden z najpopularniejszych wykorzystywanych obecnie mechanizmów reklamowych dla stron internetowych. Dość często pojawia się pytanie wśród klientów,

Czytaj więcej

Jak zoptymalizować stronę w oparciu o współczynnik odrzuceń?

Google Analytics to system statystyk w którym znajdziemy tzw. współczynnik odrzuceń. Co to takiego i jak będzie można sobie z

Czytaj więcej

Aktualizacje algorytmu Google – co warto o nich wiedzieć?

Aktualizacje algorytmu Google przybierają nazwy zwierząt: Panda, Pingwin, Koliber. Jak widać większość z tych nazw jest niepozorna, ale w praktyce

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak przygotować skuteczną stronę internetową?

Każdy kto myśli o własnej stronie internetowej powinien się zastanowić, czym charakteryzuje się dla niego efektywna strona internetowa. Dzięki poradom,

Czytaj więcej
Kategoria: ,

Reklama sklepu internetowego w Google Ads (AdWords)

Prowadząc sklep internetowy można w łatwy i przyjemny sposób reklamować swoje produkty, jeśli zdecydujemy się wykorzystać system Google AdWords, a

Czytaj więcej

Przygotowanie strony pod pozycjonowanie – najważniejsze kwestie

Posiadanie własnej strony internetowej nie zawsze będzie oznaczać dla wyszukiwarki, że stanowi ona istotną wartość dla jej odbiorców. Celem większości

Czytaj więcej
Kategoria:

Pozycjonowanie sklepów internetowych – porady dla właścicieli

Pozycjonowanie sklepów internetowych to możliwość skutecznej reklamy w branży e-Commerce. Warto wiedzieć, jak przez odpowiednie czynności w zakresie pozycjonowania możemy

Czytaj więcej

Jaką wybrać nazwę dla naszej strony internetowej?

Nazwa naszej strony internetowej może decydować o naszym sukcesie. Jaką więc wybrać domenę dla naszego serwisu, aby klienci o nas

Czytaj więcej
Kategoria:

Pozycjonowanie – poradnik z podstaw

Pewnie wiele osób zastanawia się czy pozycjonowanie rzeczywiście jest takie trudne? Jeśli skorzystacie Państwo z naszego poradnika z podstaw pozycjonowania

Czytaj więcej
Kategoria:

Podstawowe pojęcia dotyczące pozycjonowania

Zebraliśmy dla Państwa listę najważniejszych pojęć dotyczących tematyki pozycjonowania. Pomogą one poznać najważniejsze pojęcia, które przydadzą się w kontakcie z

Czytaj więcej
Kategoria:

Obsługa Google Analytics – poradnik z podstaw

Google Analytics to usługa, która jest oferowan bezpłatnie i można z niej czerpać wiele ważnych statystyk dla naszej strony internetowej.

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak zatrzymać klienta? Proste sposoby do wykorzystania we własnej firmie

Każda firma, która chce zdobywać nowych klientów musi postawić na wysoką jakość swoich usług. W tym artykule wyjaśnimy w jaki

Czytaj więcej
Kategoria:

W jaki sposób samemu zdobyć linki pozycjonujące?

Jeśli ktoś walczy o pozycje swojej strony w rankingu wyszukiwarki Google, to na pewno będzie zainteresowany pozyskiwaniem linków pozycjonujących do

Czytaj więcej

Strategia marketingowa w mediach społecznościowych

Jeśli chcemy pozyskać nowych klientów przez media społecznościowe, to warto dowiedzieć się, jakie są podstawowe zasady realizacji odpowiedniej strategii marketingowej

Czytaj więcej

Jak zadbać o wzrost sprzedaży wykorzystując kampanię zakupową w Google Ads (AdWords)?

Kampania produktowa w Google AdWords to rozwiązanie, które przybiera pewną formę reklamy sklepu internetowego, której będzie można używać zamiast normalnej

Czytaj więcej

Jakie są możliwości na poprawę funkcjonalności sklepu internetowego?

To co jest najważniejsze dla właściciela sklepu internetowego, to utworzenie takich rozwiązań, które będą atrakcyjne dla jego klientów. Składać się

Czytaj więcej

Jakie czynniki decydują o pozycji w wyszukiwarce?

Jest wiele czynników, od których będzie uzależniona pozycja naszej strony w Google. Niektóre są oczywiste, inne natomiast stanowią wyłącznie obiekt

Czytaj więcej
Kategoria:

Kiedy można otrzymać karę od Google i jaki może być jej powód?

Google zawsze dba o jakość oferowanych wyników wyszukiwania. Wszelkie nieuczciwe praktyki, które sztucznie podnoszą pozycję sprawiają, że otrzymujemy karę od

Czytaj więcej
Kategoria:

Różnice pomiędzy HTTP a HTTPS – którą opcję należy wybrać?

Coraz więcej osób zastanawia się nad tym, jakie tak naprawdę będą różnice pomiędzy adresem z HTTP a HTTPS. Czy lepiej

Czytaj więcej

Jak wykonać rzetelny audyt treści na własnej stronie?

Wykonanie audytu treści na stronie internetowej może być istotnym czynnikiem, który sprawi, że będziemy mogli uzyskać wysoką pozycję w wynikach

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak wykorzystać możliwości lokalnych firm w Google do pozycjonowania?

Promocja firmy w sieci dzięki SEO gwarantuje, że nasza strona będzie ciągle uzyskiwać lepsze efekty w wynikach wyszukiwania. Osoby, które

Czytaj więcej
Kategoria:

Jak zoptymalizować stronę pod lokalne SEO wykorzystując wyszukiwanie mobilne i głosowe?

Wiele osób zastanawia się nad tym, w jaki sposób nowe technologie mogą wpływać na wyniki wyszukiwania oraz co takiego powinna

Czytaj więcej

Jak zoptymalizować stronę pod lokalne SEO wykorzystując Google Maps?

Google Maps marketing to coś, na co musimy zwrócić uwagę, gdy chcemy prowadzić firmę wykorzystując internet, gdyż właściwa strategia może

Czytaj więcej

Jak poprawić pozycję strony w Google Maps?

Jeśli macie założoną nową firmę i szukacie dla siebie lokalnych odbiorców, warto wiedzieć w jaki sposób można poprawić własną pozycję

Czytaj więcej
Kategoria:

Jakie są najlepsze możliwości reklamy w internecie? Wymieniamy je!

Jeśli sprzedajemy nasze produkty w sieci, naszym celem będzie dotarcie do jak największej liczby klientów. Możliwości jest bardzo wiele. Jakie

Czytaj więcej

W jaki sposób zadbać o większy ruch do strony internetowej?

Przygotowanie strony internetowej nie kończy naszego zadania, co sprawia, że będziemy musieli również o nią zadbać pod kątem reklamy. Jak

Czytaj więcej

Reklama w social media – jak to zrobić prawidłowo?

Dla większości stron internetowych reklama poprzez kanały social media, to świetne rozwiązanie na to, aby dotrzeć do nowych odbiorców. Warto

Czytaj więcej
Kategoria:

W jaki sposób osiągnąć wysokie pozycje w wyszukiwarce Google?

Praktycznie każdy kto prowadzi swoją stronę internetową zastanawia się w jaki sposób zdobyć wysokie pozycje w wyszukiwarce, na ważne dla

Czytaj więcej
Kategoria:

Działania SEO wspomagane przez kampanię w Google Ads (AdWords) i Facebook Ads

Jeśli doszliśmy do wniosku, że nasza strona nie osiąga zadowalających wyników w wyszukiwarce, warto się zastanowić nad tym jak wspomóc

Czytaj więcej

Kampania w Google Ads (AdWords) czy kampania w Facebook Ads?

Reklama w sieci to ważna część promocji firmy. Postaramy się przedstawić tu dwa rozwiązania, które pozwolą skutecznie promować naszą firmę

Czytaj więcej

Pozycjonowanie a Google Ads (AdWords) – czym różnią się obie usługi?

Postaramy się tym razem przestawić jakie różnice są pomiędzy sposobami promowania strony internetowej określanymi jako kampania w Google AdWords a

Czytaj więcej

W jaki sposób poprawić sprzedaż w sklepie internetowym?

Walka o nowych klientów w sklepie internetowym nie jest łatwym zadaniem. Postaramy się wskazać, jakie najlepsze sposoby można do tego

Czytaj więcej
Kategoria:

W jaki sposób pozyskać ruch organiczny do strony internetowej?

Ruch organiczny do strony internetowej to wejścia, które pochodzą z wyszukiwarki Google, warto więc wiedzieć jak taki ruch można skutecznie

Czytaj więcej
Kategoria:

W jaki sposób wypromować nowy sklep internetowy?

Rozpoczęcie działalności związanej z prowadzeniem sklepu internetowego na pewno nie będzie łatwym zadaniem. Tego typu sklepów jest naprawdę wiele, dlatego

Czytaj więcej
Kategoria:

Kampania reklamowa w Facebook Ads

Tworzenie kampanii reklamowej na Facebooku to doskonały sposób na promocję firmy. Aktualnie jest to jeden z najbardziej kreatywnych sposobów, by

Czytaj więcej
Kategoria:

Kampania remarketingowa w Google Ads (AdWords)

Remarketing polega na wyświetlaniu reklam odbiorcom, którzy wcześniej interesowali się ofertą danego reklamodawcy. Kampania remarketingowa w Google AdWords standardowo wyświetla

Czytaj więcej

Kampania Google Ads (AdWords) w poczcie Gmail

Poczta elektroniczna wciąż stanowi jedno z najważniejszych i najpopularniejszych rozwiązań komunikacyjnych w sieci, stanowiąc bezpieczną alternatywę dla innych rozwiązań komunikacyjnych,

Czytaj więcej

Kampania produktowa w Google Ads (AdWords)

Kampania produktowa w Google AdWords to rozwiązanie porównywalne z reklamą sklepu internetowego. Propozycja ta może być używana zamiast tradycyjnej kampanii

Czytaj więcej

Kampania Google Ads (AdWords) w sieci wideo

Kampanie w sieci wideo to rozwiązanie, które zapewnia skuteczne trafienie z przekazem reklamowym do szerokiego grona odbiorców. Istnieje wiele sposobów

Czytaj więcej

Kampania Google Ads (AdWords) w sieci reklamowej

Sieć reklamowa Google Adsense to ponad dwa miliony witryn internetowych, filmów i aplikacji, w których można wyświetlać reklamy z kampanii

Czytaj więcej

Kampania Google Ads (AdWords) w sieci wyszukiwania

Kampania w sieci wyszukiwania to linki sponsorowane wyświetlane obok wyników wyszukiwania w Google oraz reklama widoczna na stronach internetowych partnerów

Czytaj więcej

Pozycjonowanie z opłatą abonamentową

Pozycjonowanie to zadanie, które zazwyczaj jest realizowane przez doświadczonych pozycjonerów. Działanie to wymaga nie tylko umiejętności, ale także wiedzy i

Czytaj więcej
Kategoria:

Audyt i optymalizacja a skuteczne pozycjonowanie

Wysoka pozycja witryny internetowej w wynikach wyszukiwania to wyznacznik i potwierdzenie dobrze wykonanej pracy nad usługą pozycjonowania. Ważnym elementem, który

Czytaj więcej

Marketing szeptany – prosta i skuteczna reklama

Nie od dziś wiadomo, że reklama powinna być przede wszystkim skuteczna. We współczesnym świecie istnieją różne możliwości marketingowo-reklamowe, jedną z

Czytaj więcej
Kategoria:

Link building – sposób na skuteczne pozycjonowanie

Do niedawna pozycjonowanie kojarzyło się przede wszystkim ze zdobywaniem linków z innych stron. Im było ich więcej, tym lepiej –

Czytaj więcej

Pozycjonowanie – optymalny plan marketingowy

Dobrze przygotowana strona internetowa to połowa sukcesu – mówi znane powiedzenie i przyznać należy, że jest to stwierdzenie jak najbardziej

Czytaj więcej
Kategoria:

Google Ads (AdWords) – świadoma inwestycja

Działania reklamowo-marketingowe to podstawowe narzędzie umożliwiające osiąganie wytyczonych celów. Rozwiązaniem, które przynosi wiele wymiernych korzyści jest AdWords – rozwiązanie zapewniające

Czytaj więcej

Facebook Ads – nowoczesna reklama w mediach społecznościowych

Reklama to podstawowe narzędzie marketingowe w każdej firmie. Możliwości na tej płaszczyźnie jest wiele, jednakże przed dokonaniem wyboru warto dokonać

Czytaj więcej
Kategoria: