Blog

Jak zadbać o jakość treści na swojej stronie?

O tym, że wysoka jakość treści zamieszczanej na stronie to niezwykle istotna rzecz dla przedsiębiorcy prowadzącego w sieci działalność. Dobrze

Czytaj więcej

Jak zadbać o pozytywny wizerunek firmy lub produktu w internecie?

Reklamowanie się w internecie w dużym stopniu różni się od działań marketingowych w „rzeczywistym” świecie. W sieci trzeba przede wszystkim

Czytaj więcej

Sposoby na lepszą konwersję na własnej stronie internetowej

Istnieje wiele sposobów, które mogą zwiększyć konwersję na naszej stronie, choć zazwyczaj najważniejszym elementem jest zawarta na niej treść, to

Czytaj więcej

Promowanie strony w celu zwiększenia ilości odwiedzin

Podstawą prawidłowego funkcjonowania strony internetowej jest duża liczba odwiedzin, jednak serwisy, które dopiero powstały nie są na tyle znane, aby

Czytaj więcej

W jaki sposób wyróżnić sklep na tle konkurencji?

Istnieje wiele artykułów dotyczących zwiększenia sprzedaży czy zwiększenia dochodów dzięki opiniom umieszczanym w sklepie online oraz za pomocą blogów. Nie

Czytaj więcej

W jaki sposób zmotywować klienta do zakupów w sklepie internetowym?

Zastanawiając się kwestią, co motywuje klienta do zakupu w sklepie internetowym, w pierwszej kolejności nasuwa się niska cena. Jest to

Czytaj więcej

Jakie obniżki w sklepie internetowym zwiększają sprzedaż?

Recepta na skuteczny sklep internetowy praktycznie nie istnieje. Branża e-commerce to przedsięwzięcie bardzo rozbudowane, zwiększenie sprzedaży wymaga często wiele wysiłku.

Czytaj więcej

Jak ustalić ceny w sklepie internetowym?

Wiele sklepów online, jak również stron internetowych, wpisuje cenę produktu bez namysłu, w dowolne pole. Należy jednak pamiętać, że istnieje

Czytaj więcej

Możliwości, które pozwolą obniżyć współczynnik odrzuceń

Współczynnik odrzuceń to informacja, jaki odsetek użytkowników opuszcza stronę bez dalszej interakcji, czyli nie przechodzi na inne podstrony. Narzędzie to

Czytaj więcej