Coraz częściej słyszy się stwierdzenie, że dzisiaj trudno wyobrazić sobie stronę internetową firmy, bez jej firmowego bloga. Pojawia się jednak
Największym problemem, z którym muszą zmierzyć się nowe firmy, jest poszukiwanie klientów na swoje produkty lub usługi. Jak się okazuje,
Specjalnie dla czytelników naszego bloga przygotowaliśmy informację na temat bardzo prostej strategii w Google, która pozwoli skutecznie zwiększyć ruch na
Jeśli chcemy dokonać rewolucyjnej zmiany wizerunku swojej marki, to jednym z etapów, przez który trzeba będzie przejść jest rebranding. Nasz
W dniu 28 lutego 2019 roku mieliśmy przyjemność objąć patronatem czwartą edycję eventu marketingowego pt. „Kolbuszowa 2.0”, na którym mogliśmy
Internet daje wiele możliwości, jeśli chodzi o pozyskiwanie klientów. Jednym ze sposobów na dotarcie do szerokiego grona odbiorców jest blogowanie.
Istotny pod kątem pozyskiwania klientów i postrzegania marki jest wizerunek firmy w internecie. To, jak prezentuje się dana marka, wpływa
W sprzedaży online emocje pełnią naprawdę ogromną funkcję. Śmiało, można stwierdzić, że emocje towarzyszą nam każdego dnia. To one w
Mnóstwo osób sądzi, że już samo założenie sklepu internetowego jest krokiem zapewniającym właściwą widoczność sklepu w sieci. Jak się jednak