Marzeniem każdego właściciela sklepu internetowego jest lojalny klient. Stali klienci są na wagę złota. Dowiedz się co zrobić, aby zdobyć
Jeśli e-mail marketing ma przynieść korzyści, to trzeba postawić wyłącznie na najlepsze praktyki. Należy pamiętać, że margines błędu jest tu
Zarządzasz swoją prywatną stroną internetową, bądź stroną firmy w której pracujesz? Musisz pamiętać, aby na bieżąco sprawdzać jej stan techniczny,
Kluczową częścią każdej strategii marketingowej jest idealny profil klienta. Jego określenie pozwoli zauważyć konkretne problemy, a także oczekiwania, jakie mają
Każdy właściciel sklepu internetowego marzy o tym, aby jego klienci wracali do niego ponownie, zadowoleni, w celu złożenia kolejnego zamówienia.
Na zmianę wyglądu witryny internetowej (czyli redesign strony internetowej), wcześniej czy później przyjdzie pora. Redesign może mieć bardzo różny zakres:
Z pewnością niewiele jest osób, które wiedzą, że bardzo istotnym czynnikiem w trakcie ustalania pozycji w rankingu popularnej wyszukiwarki Google
Jeśli zajmujesz się prowadzeniem kampanii marketingowej, z pewnością zderzyłeś się z problemem określenia grupy docelowej, którą ma objąć Twoja reklama.
Wielu osobom wydaje się, że obecnie newsletter jest stratą czasu. Tymczasem jeśli tylko zaproponujemy naszym odbiorcom interesujące treści, może on