Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego w branżach takich jak dostarczanie wody czy prądu zazwyczaj działa tylko jedna firma, a konkurencja wydaje
Media relations to świadome, celowe i systematyczne działania, które pomagają organizacji w budowaniu i podtrzymywaniu dobrych, długofalowych relacji z dziennikarzami,
Kiedy myślisz o bezpiecznym inwestowaniu, pewnie przychodzi Ci na myśl rynek regulowany. To po prostu serce naszego systemu finansowego, które
Powiedzmy sobie szczerze, żyjemy w świecie, gdzie smartfon jest praktycznie przyrośnięty do ręki. A skoro tak, to i nasze zakupy
Zastanawiałeś się kiedyś, co sprawia, że pewne produkty czy usługi są tak pożądane, nawet jeśli ich funkcjonalność nie jest znacząco
W świecie księgowości jest mnóstwo pojęć, które na pierwszy rzut oka mogą wydawać się skomplikowane. Jednym z takich terminów jest
Myślisz o podboju zagranicznych rynków ze swoją firmą, ale wizja skomplikowanych procesów, wysokich kosztów i ryzyka przyprawia Cię o ból
DPD, czyli Dobra Praktyka Dystrybucyjna (po angielsku Good Distribution Practice, GDP), to w zasadzie zbiór zasad i wytycznych, które mają
Marketing społeczny to takie sprytne podejście, które wykorzystuje znane nam techniki marketingowe, ale w jednym celu: żeby promować dobre zmiany