Zarządzasz swoją prywatną stroną internetową, bądź stroną firmy w której pracujesz? Musisz pamiętać, aby na bieżąco sprawdzać jej stan techniczny,
Kluczową częścią każdej strategii marketingowej jest idealny profil klienta. Jego określenie pozwoli zauważyć konkretne problemy, a także oczekiwania, jakie mają
Każdy właściciel sklepu internetowego marzy o tym, aby jego klienci wracali do niego ponownie, zadowoleni, w celu złożenia kolejnego zamówienia.
Na zmianę wyglądu witryny internetowej (czyli redesign strony internetowej), wcześniej czy później przyjdzie pora. Redesign może mieć bardzo różny zakres:
Z pewnością niewiele jest osób, które wiedzą, że bardzo istotnym czynnikiem w trakcie ustalania pozycji w rankingu popularnej wyszukiwarki Google
Jeśli zajmujesz się prowadzeniem kampanii marketingowej, z pewnością zderzyłeś się z problemem określenia grupy docelowej, którą ma objąć Twoja reklama.
Wielu osobom wydaje się, że obecnie newsletter jest stratą czasu. Tymczasem jeśli tylko zaproponujemy naszym odbiorcom interesujące treści, może on
Istotną rolę w komunikowaniu się z użytkownikami danej strony internetowej, a także potencjalnymi klientami na naszej stronie odgrywają komentarze. Z
W wielu wypadkach sklepy internetowe tworzone są po to, aby „były”. Nie kryje się za tym żadna filozofia. Właściciel chce