Blog SEO

21 maja 2019

Jakich informacji dostarcza Google Search Console?

Zarządzasz swoją prywatną stroną internetową, bądź stroną firmy w której pracujesz? Musisz pamiętać, aby na bieżąco sprawdzać jej stan techniczny,

Czytaj więcej
Kategoria:
19 maja 2019

Wskazówki, które pomogą określić idealny profil Twojego klienta (personę)

Kluczową częścią każdej strategii marketingowej jest idealny profil klienta. Jego określenie pozwoli zauważyć konkretne problemy, a także oczekiwania, jakie mają

Czytaj więcej
Kategoria:
16 maja 2019

Jak pozyskiwać lojalnych klientów w sklepie internetowym?

Każdy właściciel sklepu internetowego marzy o tym, aby jego klienci wracali do niego ponownie, zadowoleni, w celu złożenia kolejnego zamówienia.

Czytaj więcej
Kategoria:
15 maja 2019

Przebudowa strony internetowej: o czym należy pamiętać?

Na zmianę wyglądu witryny internetowej (czyli redesign strony internetowej), wcześniej czy później przyjdzie pora. Redesign może mieć bardzo różny zakres:

Czytaj więcej
Kategoria:
13 maja 2019

Czy mobilna wersja strony internetowej jest ważna?

Z pewnością niewiele jest osób, które wiedzą, że bardzo istotnym czynnikiem w trakcie ustalania pozycji w rankingu popularnej wyszukiwarki Google

Czytaj więcej
Kategoria:
9 maja 2019

5 pokoleń klientów, czyli jak dotrzeć z reklamą do odpowiedniej grupy docelowej?

Jeśli zajmujesz się prowadzeniem kampanii marketingowej, z pewnością zderzyłeś się z problemem określenia grupy docelowej, którą ma objąć Twoja reklama.

Czytaj więcej
Kategoria:
7 maja 2019

O czym pisać w newsletterze?

Wielu osobom wydaje się, że obecnie newsletter jest stratą czasu. Tymczasem jeśli tylko zaproponujemy naszym odbiorcom interesujące treści, może on

Czytaj więcej
Kategoria:
5 maja 2019

Jak dodawać komentarze na stronach internetowych i jak nimi zarządzać?

Istotną rolę w komunikowaniu się z użytkownikami danej strony internetowej, a także potencjalnymi klientami na naszej stronie odgrywają komentarze. Z

Czytaj więcej
Kategoria:
3 maja 2019

Co zrobić, aby poprawić użyteczność w sklepie internetowym?

W wielu wypadkach sklepy internetowe tworzone są po to, aby „były”. Nie kryje się za tym żadna filozofia. Właściciel chce

Czytaj więcej
Kategoria:
1 294 295 296 297 298 312