Reklamowanie się w internecie w dużym stopniu różni się od działań marketingowych w „rzeczywistym” świecie. W sieci trzeba przede wszystkim
Istnieje wiele sposobów, które mogą zwiększyć konwersję na naszej stronie, choć zazwyczaj najważniejszym elementem jest zawarta na niej treść, to
Podstawą prawidłowego funkcjonowania strony internetowej jest duża liczba odwiedzin, jednak serwisy, które dopiero powstały nie są na tyle znane, aby
Istnieje wiele artykułów dotyczących zwiększenia sprzedaży czy zwiększenia dochodów dzięki opiniom umieszczanym w sklepie online oraz za pomocą blogów. Nie
Zastanawiając się nad tym, co motywuje klienta do zakupu w sklepie internetowym, w pierwszej kolejności nasuwa nam się na myśl
Recepta na skuteczny sklep internetowy praktycznie nie istnieje. Branża e-commerce to przedsięwzięcie bardzo rozbudowane, zwiększenie sprzedaży wymaga często wiele wysiłku.
Wiele sklepów online, jak również stron internetowych, wpisuje cenę produktu bez namysłu, w dowolne pole. Należy jednak pamiętać, że istnieje
Współczynnik odrzuceń to informacja, jaki odsetek użytkowników opuszcza stronę bez dalszej interakcji, czyli nie przechodzi na inne podstrony. Narzędzie to
Budowa stabilnego i skutecznego sklepu internetowego to nie lada wyzwanie. Nietrudno tu także o błąd. Sprawdźmy, jakie błędy najczęściej pojawiają