Blog SEO

12 lutego 2018

Błędy SEO, które możesz popełniać nieświadomie

Błędy SEO mają różny charakter, jest ich naprawdę wiele. W poniższym wpisie zaprezentujemy dziewięć błędów, które występują najczęściej. Nikt nie

Czytaj więcej
Kategoria:
12 lutego 2018

Jak przygotować sklep internetowy do okazyjnej promocji?

Doskonałym sposobem, by wygenerować duży ruch w sklepie internetowym, są jednorazowe wydarzenia, do których należy okazyjna promocja. Wykorzystaj tę alternatywę

Czytaj więcej
Kategoria:
12 lutego 2018

Przekierowanie 301 – czym jest i kiedy z niego korzystać?

Przekierowanie 301 może okazać się pomocne w wielu sytuacjach. Przenosząc witrynę z jednego adresu URL na inny, należy podjąć działania,

Czytaj więcej
Kategoria:
12 lutego 2018

Jak najlepiej zoptymalizować kartę produktu w sklepie internetowym?

Optymalizacja strony produktu, której celem jest poprawienie sprzedaży, nie należy do zadań skomplikowanych, a może przynieść wiele korzyści. Nietrudno zauważyć,

Czytaj więcej
Kategoria:
11 lutego 2018

Jak powinien wyglądać profesjonalny wpis na blogu?

Zastanów się, czy artykuły na blogach, będące jednolitym blokiem tekstu mogą się podobać? Oczywiście, że nie! Tak przynajmniej uważa większość

Czytaj więcej
Kategoria:
11 lutego 2018

Optymalizacja i user experience – jak połączyć oba czynniki?

Poziom zadowolenia użytkowników świadczy o tym, czy serwis będzie odnosił sukcesy, czy też nie. Powyższe słowa mogą wydać się dość

Czytaj więcej
Kategoria:
11 lutego 2018

Strona internetowa jako sposób na pozyskiwanie klientów do firmy

We współczesnym świecie strony internetowe spełniają kluczową funkcję w zakresie funkcjonowania danej marki – już samo posiadanie witryny internetowej pozwala

Czytaj więcej
Kategoria:
11 lutego 2018

Jak profesjonalnie prowadzić stronę internetową?

Każda strona internetowa jest inna – to fakt niepodważalny. Nietrudno jednak zauważyć, że w ciągu ostatnich lat pojawiły się tendencje,

Czytaj więcej
Kategoria:
11 lutego 2018

Jak budować lojalność w sklepie internetowym?

W e-commerce największą wartość posiadają stali klienci sklepów online. Zakłada się, że pozyskanie nowego klienta jest od 5 nawet do

Czytaj więcej
Kategoria:
1 248 249 250 251 252 257