Zastanawiając się nad tym, co motywuje klienta do zakupu w sklepie internetowym, w pierwszej kolejności nasuwa nam się na myśl
Recepta na skuteczny sklep internetowy praktycznie nie istnieje. Branża e-commerce to przedsięwzięcie bardzo rozbudowane, zwiększenie sprzedaży wymaga często wiele wysiłku.
Wiele sklepów online, jak również stron internetowych, wpisuje cenę produktu bez namysłu, w dowolne pole. Należy jednak pamiętać, że istnieje
Współczynnik odrzuceń to informacja, jaki odsetek użytkowników opuszcza stronę bez dalszej interakcji, czyli nie przechodzi na inne podstrony. Narzędzie to
Budowa stabilnego i skutecznego sklepu internetowego to nie lada wyzwanie. Nietrudno tu także o błąd. Sprawdźmy, jakie błędy najczęściej pojawiają
Internet, podobnie jak wszelkiego rodzaju e-usługi, z dnia na dzień cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Fakt ten dotyczy także branży
Prezentujemy sugerowane funkcje sklepu internetowego, które z całą pewnością wzbudzą zainteresowanie i zadowolenie klientów, zwiększając jednocześnie sprzedaż w Twoim sklepie.
Obraz wyraża więcej niż tysiące słów – to na pozór poetyckie hasło, które zawiera jednak sporo racji. Większość użytkowników zwraca
Zakłada się, że przydatne elementy na stronach internetowych mają konkretne położenie lub spełniają określone funkcje. Inaczej mówiąc, użytkownicy przyzwyczaili się