Blog SEO

Retargeting - czym jest i jak działa? Przewodnik dla marketerów
8 października 2025

Retargeting – czym jest i jak działa? Przewodnik dla marketerów

Zapewne wiesz, jak trudno jest przekształcić zwykłych odwiedzających Twoją witrynę w lojalnych klientów. W końcu większość osób po prostu opuszcza

Czytaj więcej
Kategoria:
Dostępność cyfrowa - co to jest i dlaczego ma znaczenie?
8 października 2025

Dostępność cyfrowa – co to jest i dlaczego ma znaczenie?

Internet stał się nieodłącznym elementem naszej codzienności. To brama do informacji, usług i komunikacji, ale żeby to cyfrowe środowisko było

Czytaj więcej
Kategoria:
Feed produktowy - Twój klucz do sukcesu sprzedaży w e-commerce
8 października 2025

Feed produktowy – Twój klucz do sukcesu sprzedaży w e-commerce

Wyobraź sobie, że prowadzisz sklep internetowy, więc aby prowadzić wysoką sprzedaż musisz mieć poukładaną i skuteczną prezentację swojej oferty. To

Czytaj więcej
Kategoria:
Google Consent Mode - Przewodnik po zarządzaniu zgodami użytkowników i ochronie danych
8 października 2025

Google Consent Mode – Przewodnik po zarządzaniu zgodami użytkowników i ochronie danych

Dziś, gdy prywatność w internecie jest na ustach wszystkich – i słusznie, bo mamy takie regulacje jak RODO czy CCPA

Czytaj więcej
Kategoria:
Data Scraping - czym jest? Przewodnik po pozyskiwaniu danych z internetu
8 października 2025

Data Scraping – czym jest? Przewodnik po pozyskiwaniu danych z internetu

Data scraping to nic innego jak sprytna, zautomatyzowana metoda, która pozwala Ci na błyskawiczne pozyskiwanie danych. Dziś, w świecie pełnym

Czytaj więcej
Kategoria:
Above the Fold - co to jest i dlaczego ma tak duże znaczenie dla UX, SEO i konwersji?
8 października 2025

Above the Fold – co to jest i dlaczego ma tak duże znaczenie dla UX, SEO i konwersji?

Zastanawiasz się pewnie, czym jest Above the Fold i dlaczego jest tak istotne dla sukcesu Twojej strony internetowej, prawda? Otóż

Czytaj więcej
Kategoria:
Google Partner - czym jest? Przewodnik po programie i korzyściach dla agencji i klientów
8 października 2025

Google Partner – czym jest? Przewodnik po programie i korzyściach dla agencji i klientów

Poruszanie się po platformach reklamowych takich jak Google Ads, to nie lada sztuka, bo wymaga specjalistycznej wiedzy i doświadczenia. Właśnie

Czytaj więcej
Kategoria:
Data Layer - czym jest? Przewodnik po warstwie danych w analityce i e-commerce
8 października 2025

Data Layer – czym jest? Przewodnik po warstwie danych w analityce i e-commerce

Czy zastanawiałeś się kiedyś, co to właściwie jest ten Data Layer i dlaczego odgrywa on tak istotną rolę w dzisiejszej

Czytaj więcej
Kategoria:
Dwell Time - czym jest i dlaczego ma wpływ na SEO i doświadczenia użytkowników?
8 października 2025

Dwell Time – czym jest i dlaczego ma wpływ na SEO i doświadczenia użytkowników?

W sytuacji, w której walczymy o każdą sekundę uwagi użytkownika, naprawdę ważne jest, żeby wiedzieć, jak długo ludzie zostają na

Czytaj więcej
Kategoria:
1 143 144 145 146 147 222