Sieć reklamowa

Reklama w witrynach partnerów programu Google AdWords


Google AdWords to największa sieć reklamowa w internecie. Za jej pomocą można trafić do szerokiego grona internautów przez strony wyświetlające reklamy (np. w postaci banerów) dzięki którym zbierając kliknięcia zarabiają.

 

Poza mniejszymi i większymi portalami, które uczestniczą w programie Google Adsense należą do niego również serwisy Google: Gmail, YouTube, Blogger i Mapy Google.

 

Reklama za pomocą kampanii w Google AdWords posiada kilka formatów:

  • reklama tekstowa (linki sponsorowane),
  • reklama graficzna (banery w rozszerzeniach JPG, GIF, PNG),
  • reklama multimedialna (dynamiczne animacje w rozszerzeniach GIF, FLASH, HTML5),
  • reklama wideo (serwis YouTube oraz strony umieszczające filmy z serwisu YouTube).

Dla kogo ten rodzaj kampanii?
Kampania ma przede wszystkim cel wizerunkowy i celem tej kampanii jest głównie promowanie marki i tym samym budowa świadomości marki w oczach klientów.