Kampanie Google AdWords

Krok 1: Zaplanujmy naszą wspólną kampanię SEM w Google AdWords

Zaplanuj z nami swoją kampanię reklamową w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej Google.

Kampania w sieci wyszukiwania
Kampania w sieci reklamowej
Kampania w sieci mobilnej
Kampania produktowa
Kampania wideo
Kampania w poczcie Gmail
Kampania remarketingowa

Kampania w sieci wyszukiwania

Reklama w sieci wyszukiwania wyświetlana jest w dwóch miejscach: wyszukiwarka Google i strony partnerów wyszukiwania Google.

  • Najpopularniejszy i najskuteczniejszy format reklamy w Google AdWords
  • Reklama nastawiona na szybki efekt
  • Najlepszy format reklamy w stosunku cena/jakość

Kampania w sieci reklamowej

Największa sieć reklamowa w internecie. Dotrzyjmy do możliwie największej ilości użytkowników internetu.

  • Możliwość kreacji graficznej
  • Możliwość wyświetlania na innych stronach powiązanych tematycznie
  • Najlepsza możliwość na zbudowanie świadomości marki

Kampania w sieci mobilnej

Reklama w sieci mobilnej pozwala na pozyskanie klientów korzystających z telefonów i tabletów podłączonych do internetu.

  • Reklama dla użytkowników telefonów komórkowych i tabletów
  • Możliwość reklamy tekstowej i graficznej, a także aplikacji
  • Najlepsza opcja dla firm, które w szybki sposób chcą dotrzeć do swoich klientów z reklamą swojego numeru telefonu (np. taxi)

Kampania produktowa

Najlepsza forma reklamy w wyszukiwarce Google przeznaczona dla sklepów internetowych. Wspomaga sprzedaż produktów za pomocą ich reklamy w wyszukiwarce.

  • Najlepsza forma reklamy dla właścicieli sklepów internetowych
  • Reklama produktów wyświetlana bezpośrednio w wynikach wyszukiwania
  • Możliwość wyświetlenia w reklamie zdjęcia produktu, ceny oraz jego nazwy

Kampania wideo

Reklamy wideo wyświetlane w serwisie YouTube – najpopularniejszym serwisie wideo oraz na stronach i portalach wyświetlających filmy z serwisu YouTube.

  • Wyświetlenie reklamy wideo w serwisie YouTube oraz w serwisach, które zamieszczają filmy z serwisu YouTube
  • Możliwość wyświetlenia krótkiego spotu reklamowego
  • Możliwość wyświetlenia reklamy wideo niemożliwej do pominięcia

Kampania w poczcie Gmail

Reklamy wyświetlane użytkownikom poczty Gmail, które w bardzo dobry sposób zwiększą ilość zakupów czy rejestracji w formularzach.

  • Reklama w poczcie Gmail
  • Reklama przypominająca wiadomość e-mail
  • Możliwość wyświetlenia reklamy dużej ilości użytkowników poczty Gmail

Kampania remarketingowa

Reklamy wyświetlane użytkownikom, którzy odwiedzili już Twój sklep lub stronę i których chcemy zachęcić do zakupów (np. wyświetlając użytkownikowi reklamę produktu, który wcześniej oglądał).

  • Możliwość wyświetlenia reklamy produktu użytkownikowi, który go wcześniej oglądał w Twoim sklepie
  • Możliwość wyświetlenia reklamy na każdej stronie należącej do sieci reklamowej Google AdWords
  • Zwiększenie sprzedaży przez nieustanne wyświetlanie reklamy w sieci AdWords

Krok 2: Stwórzmy naszą wspólną kampanię

Zobacz jak krok po kroku wygląda współpraca z nami.

Wybierz cel kampanii
Ustal budżet kampanii
Wybierz frazy
Wybierz odbiorców
Ustal stronę docelową

Wybierz cel kampanii

Ustalmy wspólnie cel, jaki będziemy chcieli osiągnąć tworząc kampanię reklamową w Google AdWords.

  • Cel sprzedażowy (np. sprzedaż produktu lub usługi)
  • Rozpoznawalność marki
  • Cel informacyjny (np. kampania społeczna)

Ustal budżet kampanii

Ustalmy środki przeznaczone na prowadzenie naszej kampanii w Google AdWords (budżet) oraz wielkość wynagrodzenia za stworzenie i ciągłą optymalizację naszej kampanii.

  • Ustalmy budżet miesięczny
  • Ustalmy sezonowość usług firmy
  • Ustalmy cykliczne zwiększenie i zmniejszenie budżetu

Wybierz frazy

Wybierzmy najlepsze słowa na które chcemy kierować naszą reklamę. Przy wyborze będziemy kierować się budżetem, tematyką strony i obszarem wykonywania przez Państwa danej usługi (lokalizacją).

Wybierz odbiorców

Ustalmy do jakiej grupy osób chcemy skierować naszą reklamę. Jest to istotne tylko dla kampanii w sieci reklamowej, gdyż w przypadku kampanii w wynikach wyszukiwania będziemy bazować na słowach kluczowych.

  • Kierowanie demograficzne i na lokalizację
  • Odbiorcy o podobnych zainteresowaniach
  • Odbiorcy na rynku
  • Remarketing

Ustal stronę docelową

Wybierzmy najlepsze miejsce, gdzie trafi Twój przyszły potencjalny klient po kliknięciu w naszą reklamę. Ustalimy najbardziej odpowiednie miejsce w którym znajdzie treść, która go zainteresuje i zachęci do ustalonej przez nas czynności, przykładowo:

  • Wypełnienie formularza kontaktowego
  • Zakup produktu
  • Zapis na newsletter

Mierzenie wyników kampanii w Google AdWords

Mierzenie skuteczności kampanii internetowych i ich raportowanie jest bardzo ważną funkcją podczas ich prowadzenia i optymalizacji. W przypadku kampanii w Google AdWords poza wbudowanymi statystykami do analizy w narzędzie AdWords, w głównej mierze używamy narzędzia Google Analytics w połączeniu z Google AdWords. Obie usługi ściśle połączone ze sobą, pozwalają na bardzo gruntowną analizę i szerokie możliwości raportowania skuteczności naszej kampanii.

Cennik kampanii w Google AdWords

Miesięczna suma wydatków na koncie AdWords Opłata za usługę
do 400 zł 45%
450 zł – 1000 zł 40%
1050 zł – 2500 zł 35%
2550 zł – 5000 zł 30%
5050 zł – 10000 zł 25%
10050 zł – 25000 zł 20%
25050 zł – 50000 zł 15%
powyżej 50000 zł 10%

Regulamin usługi

1. Kampanie prowadzone są na kontach Google AdWords klientów (w przypadku ich braku zostaną utworzone).
2. Opłaty na rzecz kampanii (budżet kampanii) są wykonywane przez klientów. Za każdą wpłatę na rzecz kampanii klienci otrzymają fakturę od firmy Google pod koniec miesiąca rozliczeniowego. Faktura będzie dostępna do pobrania po zalogowaniu do konta Google AdWords.
3. Faktura obejmująca koszt usługi za prowadzenie kampanii jest wystawiana przez firmę SEO-WWW.PL z pierwszym dniem każdego miesiąca.
4. Umowa zawierana jest na okres minimum 6 miesięcy (z miesięcznym okresem wypowiedzenia) w modelu płatności abonamentowej.