Kampanie Google Ads (AdWords)

Krok 1: Zaplanujmy naszą wspólną kampanię SEM w Google Ads (AdWords)

Zaplanuj z nami swoją kampanię reklamową w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej Google.

Kampania w sieci wyszukiwania
Kampania w sieci reklamowej
Kampania w sieci mobilnej
Kampania produktowa
Kampania wideo
Kampania w poczcie Gmail
Kampania remarketingowa

Kampania w sieci wyszukiwania

Reklama w sieci wyszukiwania wyświetlana jest w dwóch miejscach: wyszukiwarka Google i strony partnerów wyszukiwania Google.

  • Najpopularniejszy i najskuteczniejszy format reklamy w Google Ads (AdWords)
  • Reklama nastawiona na szybki efekt
  • Najlepszy format reklamy w stosunku cena/jakość

Kampania w sieci reklamowej

Największa sieć reklamowa w internecie. Dotrzyjmy do możliwie największej ilości użytkowników internetu.

  • Możliwość kreacji graficznej
  • Możliwość wyświetlania na innych stronach powiązanych tematycznie
  • Najlepsza możliwość na zbudowanie świadomości marki

Kampania w sieci mobilnej

Reklama w sieci mobilnej pozwala na pozyskanie klientów korzystających z telefonów i tabletów podłączonych do internetu.

  • Reklama dla użytkowników telefonów komórkowych i tabletów
  • Możliwość reklamy tekstowej i graficznej, a także aplikacji
  • Najlepsza opcja dla firm, które w szybki sposób chcą dotrzeć do swoich klientów z reklamą swojego numeru telefonu (np. taxi)

Kampania produktowa

Najlepsza forma reklamy w wyszukiwarce Google przeznaczona dla sklepów internetowych. Wspomaga sprzedaż produktów za pomocą ich reklamy w wyszukiwarce.

  • Najlepsza forma reklamy dla właścicieli sklepów internetowych
  • Reklama produktów wyświetlana bezpośrednio w wynikach wyszukiwania
  • Możliwość wyświetlenia w reklamie zdjęcia produktu, ceny oraz jego nazwy

Kampania wideo

Reklamy wideo wyświetlane w serwisie YouTube – najpopularniejszym serwisie wideo oraz na stronach i portalach wyświetlających filmy z serwisu YouTube.

  • Wyświetlenie reklamy wideo w serwisie YouTube oraz w serwisach, które zamieszczają filmy z serwisu YouTube
  • Możliwość wyświetlenia krótkiego spotu reklamowego
  • Możliwość wyświetlenia reklamy wideo niemożliwej do pominięcia

Kampania w poczcie Gmail

Reklamy wyświetlane użytkownikom poczty Gmail, które w bardzo dobry sposób zwiększą ilość zakupów czy rejestracji w formularzach.

  • Reklama w poczcie Gmail
  • Reklama przypominająca wiadomość e-mail
  • Możliwość wyświetlenia reklamy dużej ilości użytkowników poczty Gmail

Kampania remarketingowa

Reklamy wyświetlane użytkownikom, którzy odwiedzili już Twój sklep lub stronę i których chcemy zachęcić do zakupów (np. wyświetlając użytkownikowi reklamę produktu, który wcześniej oglądał).

  • Możliwość wyświetlenia reklamy produktu użytkownikowi, który go wcześniej oglądał w Twoim sklepie
  • Możliwość wyświetlenia reklamy na każdej stronie należącej do sieci reklamowej Google Ads (AdWords)
  • Zwiększenie sprzedaży przez nieustanne wyświetlanie reklamy w sieci Ads (AdWords)

Krok 2: Stwórzmy naszą wspólną kampanię

Zobacz jak krok po kroku wygląda współpraca z nami.

Wybierz cel kampanii
Ustal budżet kampanii
Wybierz frazy
Wybierz odbiorców
Ustal stronę docelową

Wybierz cel kampanii

Ustalmy wspólnie cel, jaki będziemy chcieli osiągnąć tworząc kampanię reklamową w Google Ads (AdWords).

  • Cel sprzedażowy (np. sprzedaż produktu lub usługi)
  • Rozpoznawalność marki
  • Cel informacyjny (np. kampania społeczna)

Ustal budżet kampanii

Ustalmy budżet na prowadzenie naszej kampanii w Google Ads (AdWords) oraz wysokość prowizji za stworzenie i ciągłą optymalizację naszej kampanii.

  • Ustalmy budżet miesięczny
  • Ustalmy sezonowość usług firmy
  • Ustalmy cykliczne zwiększenie i zmniejszenie budżetu

Wybierz frazy

Wybierzmy najlepsze słowa na które chcemy kierować naszą reklamę. Przy wyborze będziemy kierować się budżetem, tematyką strony i obszarem wykonywania przez Państwa danej usługi (lokalizacją).

Wybierz odbiorców

Ustalmy do jakiej grupy osób chcemy skierować naszą reklamę. Jest to istotne tylko dla kampanii w sieci reklamowej, gdyż w przypadku kampanii w wynikach wyszukiwania będziemy bazować na słowach kluczowych.

  • Kierowanie demograficzne i na lokalizację
  • Odbiorcy o podobnych zainteresowaniach
  • Odbiorcy na rynku
  • Remarketing

Ustal stronę docelową

Wybierzmy najlepsze miejsce, gdzie trafi Twój przyszły potencjalny klient po kliknięciu w naszą reklamę. Ustalimy najbardziej odpowiednie miejsce w którym znajdzie treść, która go zainteresuje i zachęci do ustalonej przez nas czynności, przykładowo:

  • Wypełnienie formularza kontaktowego
  • Zakup produktu
  • Zapis na newsletter

Mierzenie wyników kampanii

Mierzenie skuteczności kampanii internetowych i ich raportowanie jest bardzo ważną funkcją podczas ich prowadzenia i optymalizacji. W przypadku kampanii w Google Ads (AdWords) poza wbudowanymi statystykami do analizy, w głównej mierze używamy narzędzia Google Analytics. Obie usługi ściśle połączone ze sobą, pozwalają na bardzo gruntowną analizę i szerokie możliwości raportowania skuteczności naszej kampanii.

Cennik kampanii

Miesięczna suma wydatków na koncie Opłata za usługę
do 400 zł 45%
450 zł – 1000 zł 40%
1050 zł – 2500 zł 35%
2550 zł – 5000 zł 30%
5050 zł – 10000 zł 25%
10050 zł – 25000 zł 20%
25050 zł – 50000 zł 15%
powyżej 50000 zł 10%