Case study

Case Study


Z ogromną przyjemnością prezentujemy Państwu osiągnięte wyniki dla wybranych klientów, którzy skorzystali z naszych usług i stale z nami współpracują.

 

 

Sklep internetowy – winotoskanii.pl

 

 

 

Wykonane usługi:

1. Pozycjonowanie sklepu internetowego – https://winotoskanii.pl – w celu pozyskania klientów zainteresowanymi zakupem produktów spożywczych z Włoch.

 

Szczegóły kampanii SEO:

1. Cel: pozyskiwanie klientów z wyszukiwarki Google.

2. Frazy: związane ze sprzedawanymi produktami w sklepie internetowym.

3. Przeprowadzone działania:

– wykonanie audytu SEO;

– optymalizacja sklepu pod pozycjonowanie oparta na przygotowaniu treści związanych z oferowanymi produktami i wybranymi frazami pod pozycjonowanie;

– pozycjonowanie wybranych fraz;

– wdrożenie systemu Google Analytics i analiza przepływu użytkowników;

– codzienne raportowanie wyników z pozycji fraz.

 

Wyniki:

– osiągnięcie pozycji TOP 10 dla pozycjonowanych fraz;

– budowa wizerunku sklepu i oferowanych produktów;

– wzrost liczby odwiedzających sklep;

– zwiększenie sprzedaży produktów w sklepie.

 

Wzrost ruchu na przełomie lat 2013-2018

 

 

 

Hotel „Atrium” w Szczecinie

 

 

 

Wykonane usługi:

1. Pozycjonowanie strony internetowej – http://hotel-atrium.pl – w celu pozyskania klientów dla hotelu z wyszukiwarki Google.

 

Szczegóły kampanii SEO:

1. Cel: pozyskiwanie klientów z miasta Szczecin z wyszukiwarki Google.

2. Frazy: związane z hotelem i miejscowością w której się znajduje.

3. Przeprowadzone działania:

– wykonanie audytu SEO;

– optymalizacja strony pod pozycjonowanie oparta na przygotowaniu treści związanych z hotelem i wybranymi frazami pod pozycjonowanie;

– pozycjonowanie wybranych fraz;

– wdrożenie systemu Google Analytics i analiza przepływu użytkowników;

– codzienne raportowanie wyników z pozycji fraz.

 

Wyniki:

– osiągnięcie pozycji TOP 10 dla pozycjonowanych fraz;

– budowa wizerunku hotelu i wzrost świadomości marki wśród mieszkańców Szczecina i przebywających w nim turystów;

– wzrost liczby odwiedzających stronę internetową;

– pozyskanie i wzrost liczby klientów hotelu.

 

Wzrost ruchu na przełomie lat 2013-2018

 

 

 

Pracownia krawiecka „VIPO”

 

 

 

Wykonane usługi:

1. Pozycjonowanie strony internetowej – http://krawcyvipo.pl – w celu pozyskania klientów dla firmy z wyszukiwarki Google.

 

Szczegóły kampanii SEO:

1. Cel: pozyskiwanie klientów z województwa podkarpackiego, lubelskiego i małopolskiego z wyszukiwarki Google.

2. Frazy: związane z usługami firmy i miejscowościami w których są realizowane.

3. Przeprowadzone działania:

– wykonanie audytu SEO;

– optymalizacja strony pod pozycjonowanie oparta na przygotowaniu treści związanych z wykonywanymi usługami i wybranymi frazami pod pozycjonowanie;

– pozycjonowanie wybranych fraz;

– wdrożenie systemu Google Analytics i analiza przepływu użytkowników;

– codzienne raportowanie wyników z pozycji fraz.

 

Wyniki:

– osiągnięcie pozycji TOP 10 dla pozycjonowanych fraz;

– budowa wizerunku firmy;

– wzrost liczby odwiedzających stronę internetową;

– pozyskanie klientów.

 

Wzrost ruchu na przełomie lat 2017-2018

 

 

 

Firma handlowa „Bobix”

 

 

 

Wykonane usługi:

1. Pozycjonowanie strony internetowej – http://bobix.com.pl – w celu pozyskania klientów dla firmy z wyszukiwarki Google.

 

Szczegóły kampanii SEO:

1. Cel: pozyskiwanie klientów z województwa dolnośląskiego z wyszukiwarki Google.

2. Frazy: związane z usługami firmy i miejscowościami w których są realizowane.

3. Przeprowadzone działania:

– wykonanie audytu SEO;

– optymalizacja strony pod pozycjonowanie oparta na przygotowaniu treści związanych z wykonywanymi usługami i wybranymi frazami pod pozycjonowanie;

– pozycjonowanie wybranych fraz;

– wdrożenie systemu Google Analytics i analiza przepływu użytkowników;

– codzienne raportowanie wyników z pozycji fraz.

 

Wyniki:

– osiągnięcie pozycji TOP 10 dla pozycjonowanych fraz;

– budowa wizerunku firmy;

– wzrost liczby odwiedzających stronę internetową;

– pozyskanie klientów.

 

Wzrost ruchu na przełomie lat 2013-2018

 

 

 

Agencja Pośrednictwa Pracy „Bresland”

 

 

 

Wykonane usługi:

1. Pozycjonowanie strony internetowej – http://bresland.pl – w celu pozyskania klientów dla firmy z wyszukiwarki Google.

 

Szczegóły kampanii SEO:

1. Cel: pozyskiwanie klientów z całej Polski z wyszukiwarki Google.

2. Frazy: związane z usługami firmy.

3. Przeprowadzone działania:

– wykonanie audytu SEO;

– optymalizacja strony pod pozycjonowanie oparta na przygotowaniu treści związanych z wykonywanymi usługami i wybranymi frazami pod pozycjonowanie;

– pozycjonowanie wybranych fraz;

– wdrożenie systemu Google Analytics i analiza przepływu użytkowników;

– codzienne raportowanie wyników z pozycji fraz.

 

Wyniki:

– osiągnięcie pozycji TOP 10 dla pozycjonowanych fraz;

– budowa wizerunku firmy;

– wzrost liczby odwiedzających stronę internetową;

– pozyskanie pracowników.

 

Wzrost ruchu na przełomie lat 2013-2018

 

 

 

Kancelaria Radcy Prawnego – Beata Kotuła

 

 

 

Wykonane usługi:

1. Pozycjonowanie strony internetowej – http://kancelariaprawnabek.pl – w celu pozyskania klientów dla kancelarii z wyszukiwarki Google.

 

Szczegóły kampanii SEO:

1. Cel: pozyskiwanie klientów z województwa dolnośląskiego z wyszukiwarki Google.

2. Frazy: związane z usługami kancelarii i miejscowościami w których są realizowane.

3. Przeprowadzone działania:

– wykonanie audytu SEO;

– optymalizacja strony pod pozycjonowanie oparta na przygotowaniu treści związanych z wykonywanymi usługami i wybranymi frazami pod pozycjonowanie;

– pozycjonowanie wybranych fraz;

– wdrożenie systemu Google Analytics i analiza przepływu użytkowników;

– codzienne raportowanie wyników z pozycji fraz.

 

Wyniki:

– osiągnięcie pozycji TOP 10 dla pozycjonowanych fraz;

– budowa wizerunku kancelarii;

– wzrost liczby odwiedzających stronę internetową;

– pozyskanie klientów.

 

Wzrost ruchu na przełomie lat 2013-2018

 

 

 

Firma usługowa „Korczak”

 

 

 

Wykonane usługi:

1. Pozycjonowanie strony internetowej – https://kkpodnosnik.pl – w celu pozyskania klientów dla firmy z wyszukiwarki Google.

 

Szczegóły kampanii SEO:

1. Cel: pozyskiwanie klientów z województwa dolnośląskiego z wyszukiwarki Google.

2. Frazy: związane z usługami firmy i miejscowościami w których są realizowane.

3. Przeprowadzone działania:

– wykonanie audytu SEO;

– optymalizacja strony pod pozycjonowanie oparta na przygotowaniu treści związanych z wykonywanymi usługami i wybranymi frazami pod pozycjonowanie;

– pozycjonowanie wybranych fraz;

– wdrożenie systemu Google Analytics i analiza przepływu użytkowników;

– codzienne raportowanie wyników z pozycji fraz.

 

Wyniki:

– osiągnięcie pozycji TOP 10 dla pozycjonowanych fraz;

– budowa wizerunku firmy;

– wzrost liczby odwiedzających stronę internetową;

– pozyskanie klientów.

 

Wzrost ruchu na przełomie lat 2013-2018

 

 

 

Salon kosmetyczny „Babor Beatuy SPA”

 

 

 

Wykonane usługi:

1. Pozycjonowanie strony internetowej – https://longevite.pl – w celu pozyskania klientów dla firmy z wyszukiwarki Google.

 

Szczegóły kampanii SEO:

1. Cel: pozyskiwanie klientów z województwa dolnośląskiego z wyszukiwarki Google.

2. Frazy: związane z usługami firmy i miejscowościami w których są realizowane.

3. Przeprowadzone działania:

– wykonanie audytu SEO;

– optymalizacja strony pod pozycjonowanie oparta na przygotowaniu treści związanych z wykonywanymi usługami i wybranymi frazami pod pozycjonowanie;

– pozycjonowanie wybranych fraz;

– wdrożenie systemu Google Analytics i analiza przepływu użytkowników;

– codzienne raportowanie wyników z pozycji fraz.

 

Wyniki:

– osiągnięcie pozycji TOP 10 dla pozycjonowanych fraz;

– budowa wizerunku firmy;

– wzrost liczby odwiedzających stronę internetową;

– pozyskanie klientów.

 

Wzrost ruchu na przełomie lat 2013-2018

 

 

 

Firma farmaceutyczna „Mito-Pharma”

 

 

 

Wykonane usługi:

1. Pozycjonowanie strony internetowej – https://mito-pharma.pl – w celu pozyskania klientów dla firmy z wyszukiwarki Google.

 

Szczegóły kampanii SEO:

1. Cel: pozyskiwanie klientów z wyszukiwarki Google.

2. Frazy: związane z produktami firmy.

3. Przeprowadzone działania:

– wykonanie audytu SEO;

– optymalizacja strony pod pozycjonowanie oparta na przygotowaniu treści związanych z produktami firmy i wybranymi frazami pod pozycjonowanie;

– pozycjonowanie wybranych fraz;

– wdrożenie systemu Google Analytics i analiza przepływu użytkowników;

– codzienne raportowanie wyników z pozycji fraz.

 

Wyniki:

– osiągnięcie pozycji TOP 10 dla pozycjonowanych fraz;

– budowa wizerunku firmy;

– wzrost liczby odwiedzających stronę internetową;

– pozyskanie klientów.

 

Wzrost ruchu na przełomie lat 2013-2018

 

 

 

Serwis ogłoszeniowy – ogloszenia.nasze-niemcy.pl

 

 

 

Wykonane usługi:

1. Pozycjonowanie strony internetowej – http://ogloszenia.nasze-niemcy.pl – w celu pozyskania klientów dla firmy z wyszukiwarki Google.

 

Szczegóły kampanii SEO:

1. Cel: pozyskiwanie klientów z wyszukiwarki Google.

2. Frazy: związane z tematyką serwisu i kategoriami w niej zawartymi.

3. Przeprowadzone działania:

– wykonanie audytu SEO;

– optymalizacja strony pod pozycjonowanie oparta na przygotowaniu treści związanych z wykonywanymi usługami i wybranymi frazami pod pozycjonowanie;

– pozycjonowanie wybranych fraz;

– wdrożenie systemu Google Analytics i analiza przepływu użytkowników;

– codzienne raportowanie wyników z pozycji fraz.

 

Wyniki:

– osiągnięcie pozycji TOP 10 dla pozycjonowanych fraz;

– budowa wizerunku firmy;

– wzrost liczby odwiedzających stronę internetową;

– pozyskanie klientów.

 

Wzrost ruchu na przełomie lat 2013-2018

 

 

 

Ośrodek leczenia uzależnień „Przebudzenie” we Wrocławiu

 

 

 

Wykonane usługi:

1. Pozycjonowanie strony internetowej – http://osrodekprzebudzenie.org – w celu zwiększenia wejść na stronę z wyszukiwarki Google.

 

Szczegóły kampanii SEO:

1. Cel: pozyskiwanie użytkowników z wyszukiwarki Google.

2. Frazy: związane z usługami ośrodka i miejscowością w której się znajduje.

3. Przeprowadzone działania:

– wykonanie audytu SEO;

– optymalizacja strony pod pozycjonowanie oparta na przygotowaniu treści związanych z wykonywanymi usługami i wybranymi frazami pod pozycjonowanie;

– pozycjonowanie wybranych fraz;

– wdrożenie systemu Google Analytics i analiza przepływu użytkowników;

– codzienne raportowanie wyników z pozycji fraz.

 

Wyniki:

– osiągnięcie pozycji TOP 10 dla pozycjonowanych fraz;

– budowa wizerunku ośrodka;

– wzrost liczby odwiedzających stronę internetową.

 

Wzrost ruchu na przełomie lat 2013-2018

 

 

 

Dom spokojnej starości w Tomicach

 

 

 

Wykonane usługi:

1. Pozycjonowanie strony internetowej – http://rezydencjaseniora-tomice.pl – w celu zwiększenia wejść na stronę z wyszukiwarki Google.

 

Szczegóły kampanii SEO:

1. Cel: pozyskiwanie użytkowników z wyszukiwarki Google.

2. Frazy: związane z usługami ośrodka i miejscowością w której się znajduje.

3. Przeprowadzone działania:

– wykonanie audytu SEO;

– optymalizacja strony pod pozycjonowanie oparta na przygotowaniu treści związanych z wykonywanymi usługami i wybranymi frazami pod pozycjonowanie;

– pozycjonowanie wybranych fraz;

– wdrożenie systemu Google Analytics i analiza przepływu użytkowników;

– codzienne raportowanie wyników z pozycji fraz.

 

Wyniki:

– osiągnięcie pozycji TOP 10 dla pozycjonowanych fraz;

– budowa wizerunku ośrodka;

– wzrost liczby odwiedzających stronę internetową.

 

Wzrost ruchu na przełomie lat 2013-2018

 

 

 

Międzynarodowe targi zoologiczne we Wrocławiu

 

 

 

Wykonane usługi:

1. Pozycjonowanie strony internetowej – http://targizoologiczne.pl – w celu zwiększenia popularności strony.

 

Szczegóły kampanii SEO:

1. Cel: pozyskiwanie wejść z wyszukiwarki Google.

2. Frazy: związane targami zoologicznymi i miejscowościami w których są realizowane.

3. Przeprowadzone działania:

– wykonanie audytu SEO;

– optymalizacja strony pod pozycjonowanie oparta na przygotowaniu treści związanych z targami zoologicznymi i wybranymi frazami pod pozycjonowanie;

– pozycjonowanie wybranych fraz;

– wdrożenie systemu Google Analytics i analiza przepływu użytkowników;

– codzienne raportowanie wyników z pozycji fraz.

 

Wyniki:

– osiągnięcie pozycji TOP 10 dla pozycjonowanych fraz;

– budowa wizerunku firmy;

– wzrost liczby odwiedzających stronę internetową.

 

Wzrost ruchu na przełomie lat 2013-2018

 

 

 

Firma usługowa „Vicesima Sp. z o.o.”

 

 

 

Wykonane usługi:

1. Pozycjonowanie strony internetowej – https://vicesima.com – w celu pozyskania klientów dla firmy z wyszukiwarki Google.

 

Szczegóły kampanii SEO:

1. Cel: pozyskiwanie klientów z województwa dolnośląskiego z wyszukiwarki Google.

2. Frazy: związane z usługami firmy i miejscowościami w których są realizowane.

3. Przeprowadzone działania:

– wykonanie audytu SEO;

– optymalizacja strony pod pozycjonowanie oparta na przygotowaniu treści związanych z wykonywanymi usługami i wybranymi frazami pod pozycjonowanie;

– pozycjonowanie wybranych fraz;

– wdrożenie systemu Google Analytics i analiza przepływu użytkowników;

– codzienne raportowanie wyników z pozycji fraz.

 

Wyniki:

– osiągnięcie pozycji TOP 10 dla pozycjonowanych fraz;

– budowa wizerunku firmy;

– wzrost liczby odwiedzających stronę internetową;

– pozyskanie klientów.

 

Wzrost ruchu na przełomie lat 2013-2018

 

 

 

Firma remontowo-budowlana „Łukasz Wójtowicz”

 

 

 

Wykonane usługi:

1. Przygotowanie strony internetowej w oparciu o system zarządzania treścią – https://przemyslremonty.pl

2. Przygotowanie identyfikacji wizualnej (wizytówki, ulotki i inne materiały promocyjne).

3. Realizacja kampanii reklamowej w Google Ads w celu pozyskania klientów dla firmy z wyszukiwarki Google.

 

Szczegóły kampanii reklamowej w Google Ads:

1. Cel: pozyskiwanie klientów z województwa podkarpackiego (np. Przemyśl, Jarosław, Rzeszów i okolice) z wyszukiwarki Google;

2. Frazy: związane z usługami firmy i miejscowościami w których są realizowane;

3. Przeprowadzone działania:

– przygotowanie kampanii zawierającej różne grupy reklam i wykonanie testów A/B dla utworzonych propozycji;

– przygotowanie zestawienia fraz i odpowiednie wdrożenie do kampanii Google Ads, w połączeniu z odpowiednimi propozycjami reklam;

– wdrożenie systemu Google Analytics i analiza przepływu użytkowników;

– cykliczne raportowanie wyników.

 

Wyniki:

– budowa wizerunku firmy na terenie województwa podkarpackiego;

– wzrost liczby odwiedzających stronę internetową;

– pozyskanie klientów na usługi firmy.