Case study

Case Study


Z ogromną przyjemnością prezentujemy Państwu wybrane przez nas wyniki Klientów, którzy stale z nami współpracują.

 

 

Biuro tłumaczeń – turbotlumaczenia.pl

Profesjonalne biuro tłumaczeń online.

 

 

 

Wykonane usługi:

1. Pozycjonowanie strony internetowej – https://turbotlumaczenia.pl – w celu pozyskania klientów zainteresowanymi usługami tłumaczeń.

 

Szczegóły kampanii SEO:

1. Cel: pozyskiwanie klientów z wyszukiwarki Google.

2. Frazy: związane z usługami firmy.

3. Przeprowadzone działania:

– wykonanie audytu SEO;

– optymalizacja strony oparta na przygotowaniu treści związanych z wybranymi frazami pod pozycjonowanie oraz optymalizacji kodu źródłowego strony;

– pozycjonowanie wybranych fraz;

– wdrożenie systemu Google Analytics i analiza przepływu użytkowników;

– raportowanie wyników.

 

Wyniki:

– osiągnięcie pozycji TOP 10 dla pozycjonowanych fraz w wyszukiwarce Google;

– budowa wizerunku firmy;

– wzrost liczby odwiedzających stronę internetową z wyszukiwarki Google;

– ciągłe pozyskiwanie klientów dla firmy, dzięki utrzymaniu pozycji fraz w wyszukiwarce Google.

 

 

Raport z osiągniętych wyników:

 

Wzrost ilości fraz wypozycjonowanych do pozycji TOP10 i TOP50 na przełomie lat 2015-2018 – raport z systemu Senuto

 

 

 

Sklep internetowy – winotoskanii.pl

Sklep internetowy z artykułami spożywczymi z Włoch.

 

 

 

Wykonane usługi:

1. Pozycjonowanie sklepu internetowego – https://winotoskanii.pl – w celu pozyskania klientów zainteresowanymi zakupem produktów spożywczych z Włoch.

 

Szczegóły kampanii SEO:

1. Cel: pozyskiwanie klientów z wyszukiwarki Google.

2. Frazy: związane ze sprzedawanymi produktami w sklepie internetowym.

3. Przeprowadzone działania:

– wykonanie audytu SEO;

– optymalizacja sklepu oparta na przygotowaniu treści związanych z wybranymi frazami pod pozycjonowanie oraz optymalizacji kodu źródłowego sklepu;

– pozycjonowanie wybranych fraz;

– wdrożenie systemu Google Analytics i analiza przepływu użytkowników;

– raportowanie wyników.

 

Wyniki:

– osiągnięcie pozycji TOP 10 dla pozycjonowanych fraz w wyszukiwarce Google;

– budowa wizerunku sklepu i oferowanych produktów;

– wzrost liczby odwiedzających sklep internetowy z wyszukiwarki Google;

– ciągłe pozyskiwanie klientów do sklepu internetowego i zwiększenie sprzedaży produktów, dzięki utrzymaniu pozycji fraz w wyszukiwarce Google.

 

 

Raport z osiągniętych wyników:

 

Wzrost ilości fraz wypozycjonowanych do pozycji TOP10 i TOP50 na przełomie lat 2015-2018 – raport z systemu Senuto

 

 

 

Biuro tłumaczeń – dogadamycie.pl

Profesjonalne biuro tłumaczeń online.

 

 

 

Wykonane usługi:

1. Pozycjonowanie strony internetowej – https://dogadamycie.pl – w celu pozyskania klientów zainteresowanymi usługami tłumaczeń.

 

Szczegóły kampanii SEO:

1. Cel: pozyskiwanie klientów z wyszukiwarki Google.

2. Frazy: związane ze sprzedawanymi produktami w sklepie internetowym.

3. Przeprowadzone działania:

– wykonanie audytu SEO;

– optymalizacja strony oparta na przygotowaniu treści związanych z wybranymi frazami pod pozycjonowanie oraz optymalizacji kodu źródłowego strony;

– pozycjonowanie wybranych fraz;

– wdrożenie systemu Google Analytics i analiza przepływu użytkowników;

– raportowanie wyników.

 

Wyniki:

– osiągnięcie pozycji TOP 10 dla pozycjonowanych fraz w wyszukiwarce Google;

– budowa wizerunku firmy;

– wzrost liczby odwiedzających stronę internetową z wyszukiwarki Google;

– ciągłe pozyskiwanie klientów dla firmy, dzięki utrzymaniu pozycji fraz w wyszukiwarce Google.

 

 

Raport z osiągniętych wyników:

 

Wzrost ilości fraz wypozycjonowanych do pozycji TOP10 i TOP50 na przełomie lat 2015-2018 – raport z systemu Senuto

 

 

 

Firma farmaceutyczna „Mito-Pharma” – mito-pharma.pl

Suplementy diety autorstwa Dr Franza Enzmanna (MSE Pharmazeutika).

 

 

 

Wykonane usługi:

1. Pozycjonowanie strony internetowej – https://mito-pharma.pl – w celu pozyskania klientów dla firmy z wyszukiwarki Google.

 

Szczegóły kampanii SEO:

1. Cel: pozyskiwanie klientów z wyszukiwarki Google.

2. Frazy: związane z produktami firmy.

3. Przeprowadzone działania:

– wykonanie audytu SEO;

– optymalizacja strony oparta na przygotowaniu treści związanych z wybranymi frazami pod pozycjonowanie oraz optymalizacji kodu źródłowego strony;

– pozycjonowanie wybranych fraz;

– wdrożenie systemu Google Analytics i analiza przepływu użytkowników;

– raportowanie wyników.

 

Wyniki:

– osiągnięcie pozycji TOP 10 dla pozycjonowanych fraz w wyszukiwarce Google;

– budowa wizerunku sklepu i oferowanych produktów;

– wzrost liczby odwiedzających stronę internetową z wyszukiwarki Google;

– ciągłe pozyskiwanie klientów do sklepu internetowego i zwiększenie sprzedaży produktów, dzięki utrzymaniu pozycji fraz w wyszukiwarce Google.

 

 

Raport z osiągniętych wyników:

 

Wzrost ilości fraz wypozycjonowanych do pozycji TOP10 i TOP50 na przełomie lat 2015-2018 – raport z systemu Senuto

 

 

 

Hotel „Atrium” – hotel-atrium.pl

Czterogwiazdkowy, elegancki i ekskluzywny hotel w Szczecinie.

 

 

 

Wykonane usługi:

1. Pozycjonowanie strony internetowej – http://hotel-atrium.pl – w celu pozyskania klientów dla hotelu z wyszukiwarki Google.

 

Szczegóły kampanii SEO:

1. Cel: pozyskiwanie klientów z miasta Szczecin z wyszukiwarki Google.

2. Frazy: związane z hotelem i miejscowością w której się znajduje.

3. Przeprowadzone działania:

– wykonanie audytu SEO;

– optymalizacja strony oparta na przygotowaniu treści związanych z wybranymi frazami pod pozycjonowanie oraz optymalizacji kodu źródłowego strony;

– pozycjonowanie wybranych fraz;

– wdrożenie systemu Google Analytics i analiza przepływu użytkowników;

– raportowanie wyników.

 

Wyniki:

– osiągnięcie pozycji TOP 10 dla pozycjonowanych fraz w wyszukiwarce Google;

– budowa wizerunku hotelu i wzrost świadomości marki wśród mieszkańców Szczecina i przebywających w nim turystów;

– wzrost liczby odwiedzających stronę internetową z wyszukiwarki Google;

– pozyskanie i wzrost liczby klientów hotelu.

 

 

Raport z osiągniętych wyników:

 

Wzrost ilości fraz wypozycjonowanych do pozycji TOP10 i TOP50 na przełomie lat 2015-2018 – raport z systemu Senuto