Case study

Case Study


Z ogromną przyjemnością prezentujemy Państwu osiągnięte wyniki dla wybranych klientów, którzy skorzystali z naszych usług i stale z nami współpracują.

 

 

Biuro tłumaczeń – turbotlumaczenia.pl

 

 

 

Wykonane usługi:

1. Pozycjonowanie strony internetowej – https://turbotlumaczenia.pl – w celu pozyskania klientów zainteresowanymi usługami tłumaczeń.

 

Szczegóły kampanii SEO:

1. Cel: pozyskiwanie klientów z wyszukiwarki Google.

2. Frazy: związane z usługami firmy.

3. Przeprowadzone działania:

– wykonanie audytu SEO;

– optymalizacja strony pod pozycjonowanie oparta na przygotowaniu treści związanych z wykonywanymi usługami i wybranymi frazami pod pozycjonowanie;

– pozycjonowanie wybranych fraz;

– wdrożenie systemu Google Analytics i analiza przepływu użytkowników;

– codzienne raportowanie wyników z pozycji fraz.

 

Wyniki:

– osiągnięcie pozycji TOP 10 dla pozycjonowanych fraz;

– budowa wizerunku firmy;

– wzrost liczby odwiedzających stronę internetową;

– pozyskanie klientów.

 

Wzrost ruchu na przełomie lat 2015-2018

 

 

 

Sklep internetowy – winotoskanii.pl

 

 

 

Wykonane usługi:

1. Pozycjonowanie sklepu internetowego – https://winotoskanii.pl – w celu pozyskania klientów zainteresowanymi zakupem produktów spożywczych z Włoch.

 

Szczegóły kampanii SEO:

1. Cel: pozyskiwanie klientów z wyszukiwarki Google.

2. Frazy: związane ze sprzedawanymi produktami w sklepie internetowym.

3. Przeprowadzone działania:

– wykonanie audytu SEO;

– optymalizacja sklepu pod pozycjonowanie oparta na przygotowaniu treści związanych z oferowanymi produktami i wybranymi frazami pod pozycjonowanie;

– pozycjonowanie wybranych fraz;

– wdrożenie systemu Google Analytics i analiza przepływu użytkowników;

– codzienne raportowanie wyników z pozycji fraz.

 

Wyniki:

– osiągnięcie pozycji TOP 10 dla pozycjonowanych fraz;

– budowa wizerunku sklepu i oferowanych produktów;

– wzrost liczby odwiedzających sklep;

– zwiększenie sprzedaży produktów w sklepie.

 

Wzrost ruchu na przełomie lat 2013-2018

 

 

 

Biuro tłumaczeń – dogadamycie.pl

 

 

 

Wykonane usługi:

1. Pozycjonowanie strony internetowej – https://dogadamycie.pl – w celu pozyskania klientów zainteresowanymi usługami tłumaczeń.

 

Szczegóły kampanii SEO:

1. Cel: pozyskiwanie klientów z wyszukiwarki Google.

2. Frazy: związane z usługami firmy.

3. Przeprowadzone działania:

– wykonanie audytu SEO;

– optymalizacja strony pod pozycjonowanie oparta na przygotowaniu treści związanych z wykonywanymi usługami i wybranymi frazami pod pozycjonowanie;

– pozycjonowanie wybranych fraz;

– wdrożenie systemu Google Analytics i analiza przepływu użytkowników;

– codzienne raportowanie wyników z pozycji fraz.

 

Wyniki:

– osiągnięcie pozycji TOP 10 dla pozycjonowanych fraz;

– budowa wizerunku firmy;

– wzrost liczby odwiedzających stronę internetową;

– pozyskanie klientów.

 

Wzrost ruchu na przełomie lat 2015-2018

 

 

 

Firma farmaceutyczna „Mito-Pharma”

 

 

 

Wykonane usługi:

1. Pozycjonowanie strony internetowej – https://mito-pharma.pl – w celu pozyskania klientów dla firmy z wyszukiwarki Google.

 

Szczegóły kampanii SEO:

1. Cel: pozyskiwanie klientów z wyszukiwarki Google.

2. Frazy: związane z produktami firmy.

3. Przeprowadzone działania:

– wykonanie audytu SEO;

– optymalizacja strony pod pozycjonowanie oparta na przygotowaniu treści związanych z produktami firmy i wybranymi frazami pod pozycjonowanie;

– pozycjonowanie wybranych fraz;

– wdrożenie systemu Google Analytics i analiza przepływu użytkowników;

– codzienne raportowanie wyników z pozycji fraz.

 

Wyniki:

– osiągnięcie pozycji TOP 10 dla pozycjonowanych fraz;

– budowa wizerunku firmy;

– wzrost liczby odwiedzających stronę internetową;

– pozyskanie klientów.

 

Wzrost ruchu na przełomie lat 2013-2018

 

 

 

Hotel „Atrium” w Szczecinie

 

 

 

Wykonane usługi:

1. Pozycjonowanie strony internetowej – http://hotel-atrium.pl – w celu pozyskania klientów dla hotelu z wyszukiwarki Google.

 

Szczegóły kampanii SEO:

1. Cel: pozyskiwanie klientów z miasta Szczecin z wyszukiwarki Google.

2. Frazy: związane z hotelem i miejscowością w której się znajduje.

3. Przeprowadzone działania:

– wykonanie audytu SEO;

– optymalizacja strony pod pozycjonowanie oparta na przygotowaniu treści związanych z hotelem i wybranymi frazami pod pozycjonowanie;

– pozycjonowanie wybranych fraz;

– wdrożenie systemu Google Analytics i analiza przepływu użytkowników;

– codzienne raportowanie wyników z pozycji fraz.

 

Wyniki:

– osiągnięcie pozycji TOP 10 dla pozycjonowanych fraz;

– budowa wizerunku hotelu i wzrost świadomości marki wśród mieszkańców Szczecina i przebywających w nim turystów;

– wzrost liczby odwiedzających stronę internetową;

– pozyskanie i wzrost liczby klientów hotelu.

 

Wzrost ruchu na przełomie lat 2013-2018