Kolbuszowa 2.0 – nasza relacja z ostatniej edycji

Kolbuszowa 2.0 – nasza relacja z ostatniej edycji

W dniu 11 października mieliśmy przyjemność uczestniczyć w kolejnej, a zarazem ostatniej edycji eventu „Kolbuszowa 2.0” na której mogliśmy usłyszeć aż jedenastu prelegentów i ich interesujących prezentacji.

Zapraszamy również do przeczytania relacji z poprzedniej edycji: https://seo-www.pl/blog/event-marketingowy-kolbuszowa-2-0-pod-patronatem-firmy-seo-www-pl/

Na piątej edycji konferencji w mieście nad rzeką Nil, mogliśmy usłyszeć aż jedenastu prelegentów, a byli to:

  • Piotr Kantorowski z kancelariakantorowski.pl — opowiedział o ciekawym podejściu do zawierania umów z użyciem metody Agile;
  • Ewelina Podrez z foxstrategy.pl — zainteresowała publiczność ciekawym podejściem do optymalizacji stron i podniesienia współczynnika CTR z wykorzystaniem emoji oraz danych strukturalnych (znaczników schema.org);
  • Łukasz Chwiszczuk z mediagroup.com.pl — opisał, jak obecnie wyglądają kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google z wykorzystaniem Google Ads;
  • Marek Jankowski z Mała Wielka Firma — podkreślił istotną rolę podcastów podczas planowania przyszłej strategii marketingowej każdej firmy;
  • Anna Ledwoń-Blacha z morebananas.pl — podkreśliła istotną rolę Customer Experience (ogół doświadczeń z naszą marką) oraz istotą komunikacji klienta z marką;
  • Piotr Michalak z grupa-tense.pl — opisał nam, jakie znaczenie dla dobrego pozycjonowania mają czynności wykonywane wewnątrz strony (czynności off-page), w tym linkowanie wewnętrzne i tworzenie dedykowanych stron z ofertą.
  • Monika Kołodziejczyk z think-digital.com.pl — podkreśliła istotną rolę Google Analytics i Google Tag Manager w zbieraniu informacji o użytkownikach wchodzących na naszą stronę;
  • Adrian Gamoń z adriangamon.com — opowiedział, jak serwis LinkedIn pomaga w budowaniu relacji biznesowych, reklamując nasze produkty i usługi;
  • Robert Niechciał z ignition.co — opisał swoje podejście do zdobywania widoczności w wynikach organicznych, wykorzystując do tego algorytm Word2Vector;
  • Piotr Zając z network-interactive.pl — podkreślił istotę optymalizacji treści wewnątrz witryny, w celu zwiększenia widoczności serwisu w wynikach wyszukiwania;
  • Krystian Ficek z roxart.pl — na koniec konferencji przekazał swoje pomysły na pozyskiwanie leadów, z wykorzystaniem landing page oraz kampanii reklamowych w Facebook Ads i Google Ads.

Jako iż była to ostatnia edycja konferencji Kolbuszowa 2.0, na następne wydarzenia przeniesiemy się do Rzeszowa. Do zobaczenia!

Przeczytaj:
Jaki budżet powinniśmy przeznaczyć na kampanię w Google Ads (AdWords)?

 

 

Poszukujesz agencji SEO w celu wypozycjonowania swojego serwisu? Skontaktujmy się!

Kategoria:

Udostępnij wpis:

Wpisy, które mogą Cię również zainteresować:

Przeczytaj poprzedni wpis:
Jak znaleźć się na pierwszej stronie wyszukiwań w Google?

Jak często, kiedy szukasz czegoś w Google, decydujesz się wejść na stronę inna niż ta, która w wynikach wyszukiwania znajduje...

Zamknij