Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google

Nasza oferta ma na celu zwiększenie widoczności stron i sklepów internetowych w Google.

Specjalnie dla naszych klientów przygotowaliśmy trzy formy współpracy:

Pozycjonowanie z opłatą za efekt – przeznaczona jest dla klientów, którzy wolą płacić tylko za osiągnięte pozycje. Pozycjonowanie z opłatą za efekt oparte jest na prostym modelu rozliczeniowym, w którym klient płaci tylko i wyłącznie za osiągnięte efekty, czyli gdy pozycjonowana strona znajduje się na określonych pozycjach w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie z opłatą abonamentową – przeznaczona jest dla klientów, którzy wolą utrzymać zawsze równy koszt pozycjonowania. Pozycjonowanie z opłatą abonamentową oparte jest na prostym modelu rozliczeniowym, w którym klient ponosi zawsze równy koszt usługi w czasie jej realizacji.

Link building – przeznaczona jest dla klientów, którzy wolą samodzielnie pracować nad pozycją swojej strony i jednocześnie kontrolować przy tym koszty pozycjonowania, decydując o rodzaju i ilości kupowanych pakietów pozycjonujących. Przygotowane przez nas pakiety pozycjonujące umożliwiają zrealizowanie strategii silnego, bezpiecznego i przede wszystkim skutecznego link buildingu.

Oferujemy również dwie dodatkowe usługi mające na celu odpowiednie przygotowanie stron pod pozycjonowanie: audyt i optymalizację.

Głównym czynnikiem wpływającym na efektywne pozycjonowanie jest odpowiednie zoptymalizowanie (przygotowanie) strony internetowej lub sklepu internetowego. Przed rozpoczęciem pozycjonowania zalecane jest wykonanie audytu za pomocą którego sprawdzone zostaną wszystkie podstawowe (i bardzo ważne) czynniki wpływające na efektywne pozycjonowanie. Dzięki wyeliminowaniu znalezionych uwag zwiększymy szansę na osiągnięcie wysokiej pozycji w wyszukiwarce.

Wszystkie nasze usługi kierujemy do klientów z całej Polski oraz krajów zagranicznych.

 

Wypełnij formularz wyceny