Dla każdego klienta gratis 200 zł na start pierwszej kampanii w Google AdWords!*

 

Zaplanujmy naszą wspólną kampanię

Zaplanuj z nami swoją kampanię w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej Google.

1. Wybierzmy cel naszej kampanii
– cel sprzedażowy (np. sprzedaż produktu lub usługi),
– rozpoznawalność marki,
– cel informacyjny (np. kampania społeczna).

2. Ustalmy budżet kampanii i jej rozliczenie
Ustalmy środki przeznaczone na prowadzenie naszej kampanii w Google AdWords (budżet) oraz wielkość wynagrodzenia za stworzenie i ciągłą optymalizację naszej kampanii.

3. Wybierzmy najlepsze słowa kluczowe
Wybierzmy najlepsze słowa na które chcemy kierować naszą reklamę. Przy wyborze będziemy kierować się budżetem, tematyką strony i obszarem wykonywania przez Państwa danej usługi (lokalizacją).

4. Wybierzmy grupę docelową do której chcemy dotrzeć z naszą reklamą
Ustalmy do jakiej grupy osób chcemy skierować naszą reklamę. Jest to istotne tylko dla kampanii w sieci reklamowej, gdyż w przypadku kampanii w wynikach wyszukiwania będziemy bazować na słowach kluczowych.

5. Ustalmy stronę docelową do której skierujemy naszą reklamę
Wybierzmy najlepsze miejsce, gdzie trafi Twój przyszły potencjalny klient po kliknięciu w naszą reklamę. Ustalimy najbardziej odpowiednie miejsce w którym znajdzie treść, która go zainteresuje i zachęci do ustalonej przez nas czynności (np. wypełnienie formularza kontaktowego, zakup produktu lub zapis na newsletter).

 

Stwórzmy naszą wspólną kampanię

Wybierzmy najlepszy typ kampanii, którą stworzymy:

1. Sieć wyszukiwania
Reklama w sieci wyszukiwania wyświetlana jest w dwóch miejscach: wyszukiwarka Google i strony partnerów wyszukiwania Google.

2. Sieć reklamowa
Największa sieć reklamowa w internecie. Dotrzyjmy do możliwie największej ilości użytkowników internetu.

3. Kampania produktowa (Google Merchant Center)
Najlepsza forma reklamy w wyszukiwarce Google przeznaczona dla sklepów internetowych. Wspomaga sprzedaż produktów za pomocą ich reklamy w wyszukiwarce.

4. Kampania wideo (w serwisie YouTube)
Reklamy wideo wyświetlane w serwisie YouTube – najpopularniejszym serwisie wideo oraz na stronach i portalach wyświetlających filmy z serwisu YouTube.

5. Reklama w Gmail
Reklamy wyświetlane użytkownikom poczty Gmail, które w bardzo dobry sposób zwiększą ilość zakupów czy rejestracji w formularzach.

6. Remarketing
Reklamy wyświetlane użytkownikom, którzy odwiedzili już Twój sklep lub stronę i zachęćmy ich do kolejnych zakupów.

 

Mierzenie wyników kampanii w Google AdWords

Mierzenie skuteczności kampanii internetowych i ich raportowanie jest bardzo ważną funkcją podczas ich prowadzenia i optymalizacji. W przypadku kampanii w Google AdWords poza wbudowanymi statystykami do analizy w narzędzie AdWords, w głównej mierze używamy narzędzia Google Analytics w połączeniu z Google AdWords. Obie usługi ściśle połączone ze sobą, pozwalają na bardzo gruntowną analizę i szerokie możliwości raportowania skuteczności naszej kampanii.

 

Cennik kampanii w Google AdWords

Miesięczna suma wydatków na koncie AdWords Opłata za usługę**
do 400 zł 45%
450 zł – 1000 zł 40%
1050 zł – 2500 zł 35%
2550 zł – 5000 zł 30%
5050 zł – 10000 zł 25%
10050 zł – 25000 zł 20%
25050 zł – 50000 zł 15%
powyżej 50000 zł 10%

 

 

Regulamin usługi

1. Kampanie prowadzone są na kontach Google AdWords klientów (w przypadku ich braku zostaną utworzone).

2. Opłaty na rzecz kampanii (budżet kampanii) są wykonywane przez klientów. Za każdą wpłatę na rzecz kampanii klienci otrzymają fakturę od firmy Google pod koniec miesiąca rozliczeniowego. Faktura będzie dostępna do pobrania po zalogowaniu do konta Google AdWords.

3. Faktura obejmująca koszt usługi za prowadzenie kampanii jest wystawiana przez firmę SEO-WWW.PL z pierwszym dniem każdego miesiąca.

4. Umowa zawierana jest na okres minimum 6 miesięcy (z miesięcznym okresem wypowiedzenia) w modelu płatności abonamentowej (opłata „z góry”).

 

* Warunkiem skorzystania z promocji jest realizacja kampanii na kwotę minimum 100 zł i brak wcześniejszych kampanii na koncie.

** Podane ceny są stawkami netto w ujęciu miesięcznym.

 

Wypełnij formularz wyceny