Kampania w sieci wyszukiwania to linki sponsorowane wyświetlane obok wyników wyszukiwania w Google oraz reklama widoczna na stronach internetowych partnerów Google. W tej sytuacji podczas poszukiwania stron związanych z konkretną frazą, obok wyników wyszukiwania pojawia się wspomniana reklama. Sieci wyszukiwania obejmują wszystkie strony internetowe oraz aplikacje, w których mogą pojawiać się reklamy AdWords. Korzystając z rozwiązania jakim jest sieć wyszukiwania, bez problemu można dotrzeć do potencjalnych odbiorców na całym świecie.

Zalety reklamy w Google AdWords

Podstawowym narzędziem w zakresie szeroko rozumianej reklamy internetowej są linki sponsorowane. Warto przypomnieć, że reklama internetowa to rozwiązanie, które wyświetla się w postaci tekstu lub obrazków w bezpośrednim sąsiedztwie właściwych wyników wyszukiwania, związanych bezpośrednio z określonym słowem kluczowym.

Linki sponsorowane stanowią swoistą odpowiedź dla poszukiwanych słów kluczowych, wpisywanych do wyszukiwarki. Działanie to zwiększa skuteczność i właściwe dopasowanie przekazu do indywidualnych potrzeb internauty. Linki sponsorowane stanowią przyjazne rozwiązanie dla reklamodawców, którzy płacą wyłącznie za kliknięcie. Nietrudno zauważyć, że linki sponsorowane posiadają znaczną przewagę w stosunku do alternatywnych form reklamy internetowej. Warto zwrócić uwagę przede wszystkim na ich trafność, czyli docieranie do odbiorców, którzy poszukują konkretnej usługi lub produktu.

Linki sponsorowane pojawiają się w wyszukiwarce bezpośrednio po utworzeniu kampanii w Google AdWords, co dodatkowo wpływa na ich atrakcyjność i efektowność, istnieje ponadto możliwość zweryfikowania szczegółowych informacji dotyczących skuteczności podejmowanych działań.
Każdy reklamodawca może dokonywać zmian w realizowanych kampaniach, a co ważniejsze, wprowadzone zmiany są widoczne natychmiast.

Jakie korzyści zapewnia reklama AdWords?

Potencjalny użytkownik sieci, który poszukuje w internecie określonych informacji, najczęściej korzysta z wyszukiwarki, wpisując w nią określoną frazę. Jeśli jest to fraza, która pod względem tematycznym odpowiada słowom kluczowym wskazanym przez reklamodawcę, obok wyników wyszukiwania lub nad nimi pojawia się reklama w skład której wchodzi nagłówek, adres URL, tekst reklamy oraz ewentualne linki do podstron. Z całą pewnością jest to doskonały sposób, by pozyskać potencjalnych klientów, którzy – zazwyczaj powodowani zwykłą ciekawością – odwiedzą konkretną witrynę, by dowiedzieć się o niej więcej lub przejdą do niej chcąc skorzystać z oferty.

Warto wspomnieć, że w serwisach sieci reklamowej Google oprócz reklam tekstowych istnieje możliwość wyświetlania reklam banerowych. Reklamę można umieścić także ma mapach Google – jest to doskonała propozycja dla usługodawców i producentów, którzy poszukują nowych klientów. Cechą charakterystyczną tej reklamy jest rozbudowany opis przy miejscu działalności danej firmy oraz odpowiednie oznaczenie jej na mapie. Ponadto po lewej stronie mapy pojawia się reklama tekstowa, która dodatkowo promuje konkretną stronę internetową.

Sprawdź ofertę kampanii w Google AdWords i zleć nam kampanię reklamową w Google!